آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۹۴۵۷
ورزش
۱۱

گوناگون

آخرین بازی سال پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین بازی خود در سال 97 را خارج از خانه و در شهر رشت مقابل سپیدرود برگزار می کند.

شانس صعود آبی پوشان کم شد

مجید نامجومطلق مربی پیشین استقلال می گوید که با توقف برابر العین، کار آبی پوشان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دشوار شده است.

دور هشتم مسابقات شطرنج تیمی جهان / شطرنج بازان ایران آذربایجان را متوقف کردند

تیم ملی شطرنج ایران در هشتمین رقابت خود در مسابقات شطرنج قهرمانی تیمی جهان مقابل تیم ملی آذربایجان به یک تساوی با ارزش رسید.

پرسپولیس شانس صعود

پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم برای صعود از گروه خود در آسیا هنوز شانس دارد.

تیم ملی کشتی آزاد راهی روسیه می شود

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) که با حضور چند کشتی گیر باتجربه،پنج شنبه راهی این مسابقات خواهند شد.

طلای جهانی بعد از 15 سال

مربی بدنسازی تیم ملی جودو گفت: طی 18 ماهی که مربیگری بدنساز تیم ملی جودو را بر عهده گرفتم با نگاه علمی که رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی به این رشته داشتند، شاهد موفقیت جودوکاران در این مدت بودیم.

سعیدی: 5 میلیارد تومان از بودجه خود را دریافت می کنیم

خزانه دار کمیته ملی المپیک گفت: بر اساس قول مساعد معاونت خزانه داری و سازمان برنامه بودجه اوایل هفته آینده بخشی از بودجه باقیمانده به دست مان می رسد تا انشالله تا قبل از پایان سال به فدراسیون ها پرداختی داشته باشیم.کیکاووس سعیدی در گفت وگو با تسنیم،در خصوص بودجه باقیمانده کمیته ملی المپیک در سال 98 اظهار داشت: هنوز بودجه واریز نشده ولی از مرحله تخصیص عبور کردیم و منتظر دریافت از خزانه هستیم. این بودجه بر اساس قول مساعد معاونت خزانه داری و سازمان برنامه بودجه و پیگیری صالحی امیری و همکاران مان اوایل هفته آینده به دست مان می رسد تا انشالله تا قبل از پایان سال به فدراسیون ها پرداختی داشته باشیم.وی در خصوص اینکه آیا تمام بودجه سال 97 کمیته دریافت خواهد شد،تاکید کرد: 8 میلیارد و 700 از بودجه سال 97 کمیته باقیمانده و تا کنون 84 درصد بودجه را دریافت کردیم. انشالله از این باقیمانده حدود 5 میلیارد تومان دریافت می کنیم.