آرشیو شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۲۳
سیاسی
۲

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: رویش های انقلاب ده ها برابر ریزش ها است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: جوانانی که می گویند از دست رفتیم باید بدانند که اشتباه می کنند، چرا که ریزش داریم اما رویش ده ها برابر است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی صبح جمعه در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرهمدان با اشاره به اینکه این انقلاب با برپایی نماز جمعه سنت اسلام را زنده کرد، افزود: بسیاری از جوانان آرزویشان شهادت است.

وی تاکید کرد: مسئولان استان همدان باید دست به دست یکدیگر بدهند تا گذشته خوب همدان را بهتر کنند و امیدوارم امام جمعه جدید این شهر در تحقق اهداف انقلاب در این استان موفق باشد. رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رسیدگی به خانواده شهدای مدافعان حرم و تکریم شهدا باید در اولویت کارهای نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اضافه کرد: بزرگان همدان در تاریخ سرشناس هستند و تاریخ و تمدن بزرگ این خطه برای همیشه ماندگار است. وی تاکید کرد: سرداران و هشت هزار شهید استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمت بی نظیری به کشور کردند .

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از برنامه های اصلی رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: معظم له تاکنون به دیدار بیش از 100 خانواده شهدای ارمنی رفته اند.

وی با تبریک به حجت الاسلام حبیب شعبانی برای انتخاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرهمدان گفت: اساس کار ما و نظام مقدس اسلامی براساس پیروی از اهل بیت (ع) و توجه به قرآن است. حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اظهار داشت: هرهفته نزدیک به یکهزار نماز جمعه در نقاط مختلف کشور برپا می شود که دعوت به تقوا، درستی، راستی و پرهیز از گناه از اهداف آن است.

محمدی گلپایگانی در پایان سخنرانی خود متن پیام رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد.