آرشیو شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۴۵۷۱
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

پخش سریالی جدید به جای «عطسه» مهران مدیری

مهر : سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت که در ژانر طنز خانوادگی است در ایام نوروز از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود. «شش قهرمان و نصفی» با حمایت سیمافیلم تولید شده و اولین و مهم ترین هدفی که این سریال دنبال می کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز است.

پیش از این مرتضی میرباقری، معاون سیما در نشست برنامه های نوروزی اعلام کرده بود که فقط شبکه های یک، دو و سه سریال نوروزی پخش می کنند و شبکه پنج مجموعه «عطسه» از مهران مدیری را پخش خواهد کرد، اما با تغییر این کنداکتور سریال دیگری برای پخش در نوروز 98 اضافه شده است و سریال «عطسه» پس از نوروز پخش خواهد شد. اکبر عبدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، حسین رفیعی و ساناز سماواتی از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

پخش «به وقت شام» از شبکه یک

دنیای اقتصاد : فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا پنج شنبه یکم فروردین روی آنتن شبکه یک سیما می رود. شبکه یک سیما از 29 اسفند سریال نوروزی «نون خ» را پخش می کند اما در شب یکم فروردین به دلیل مصادف شدن با شب وفات حضرت زینب سلام الله علیها، سینمایی «به وقت شام» را جایگزین آن خواهد کرد.

داستان فیلم از این قرار است که یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که ماموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تدمر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را با این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست... بابک حمیدیان، هادی حجازی فر، پیر داغر، خالد السید، رامی عطاءالله، الیث المفتی و ژاله کاظمی در فیلم سینمایی «به وقت شام» بازی کرده اند. علاقه مندان به آثار حاتمی کیا می توانند فیلم «به وقت شام» را ساعت 22 از شبکه یک سیما تماشا کنند.