آرشیو شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۹
حوادث
۱۰

جوان شاهرودی هدف گلوله قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: مرد جوانی در یکی از خیابان های شاهرود در جریان تیراندازی با سلاح زخمی و راهی بیمارستان شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی کریمی درباره علت وقوع تیراندازی در یکی از خیابان های نزدیک به کمربندی شاهرود، به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 13 و 30 دقیقه، مردی جوان در حالی که در حال خرید لوازم خودرو در یکی از مغازه ها بود، هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هویت فرد یا افرادی که به این جوان سوء قصد کردند، مشخص نیست، افزود: با توجه به پیشینه اختلاف ها، گروه های ویژه در حال رسیدگی به پرونده برای دستگیری مجرم یا مجرمان این پرونده هستند. کریمی گفت: جوان زخمی به سرعت از سوی فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: حادثه تیراندازی و مجروح شدن جوانی در شهر شاهرود استان سمنان یک تسویه حساب شخصی بوده است.

سرهنگ حسین پیوندی افزود: برخلاف آنچه در فضای مجازی بیان می شود این حادثه سرقت مسلحانه نبوده و این مسئله تکذیب می شود. پیوندی با تاکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل تیراندازی در شاهرود در دستور کار جدی پلیس قرار دارد، گفت: ماموران پلیس در شاهرود پیگیری ویژه ای برای به نتیجه رساندن پرونده این حادثه دارند. یک منبع آگاه اعلام کرد با گذشت عمل جراحی جوان تیر خورده در شاهرود، هنوز وضعیت سلامتی وی به طور قطعی مشخص نشده است.