آرشیو شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۹
شهرستان ها
۷

آمادگی 166 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی

همدان- خبرنگار کیهان:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی 166 مدرسه در همدان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از این تعداد 6 اسکان دائمی با 95 اتاق به مسافران خدمات ارائه می دهد.

محمد بداغی در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش استان همدان به جهت اقدامات خوبی که در حوزه پذیرش و اسکان مسافران در ایام تعطیل از خود نشان داده جز 6 استان برتر در کشور شناخته شده و از این رو در بین استان های ردیف «الف» قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از اولویت های ما ارتقاء درجه مراکز اسکان است و به دنبال این نگرش درصدد تبدیل اتاق های نوع «ب» به نوع «الف» و ویژه هستیم.

وی ادامه داد: رزرو اینترنتی اسکان نوروز 98 از سوم اسفند آغاز و تا 24 اسفند ادامه دارد که پس از پایان مهلت تعیین شده سایت بسته می شود. تاکنون 2 هزار و 192 نفر شامل 494 خانوار رزرو اینترنتی را انجام داده اند.

بداغی خاطرنشان کرد: از روز 24 تا 28 اسفند که مدارس باز است اسکان در مراکزی غیر از مدارس خواهد بود و این آمادگی برای آموزش و پرورش و ستادها فراهم شده است. اسکان رسمی مسافران تا 12 فروردین است. امسال با توجه به کثرت تعطیلات در ایام نوروز تا 16 فروردین ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: پیش بینی می شود در نوروز امسال 7 هزار نفر در هر شبانه روز پذیرش و اسکان داده شوند.