آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۳۳۹۴
مد ایرانی - اسلامی
۱۰

اخبار مد

جاسوس زیمرمن

کالکشن پاییز و زمستان برند زیمرمن (Zimmermann)، رنگ و بوی جاسوسی دارد. این برند درباره طراحی کالکشن جدید خود گفته است: «داشتم به دنیای جاسوسی فکر می کردم که قصه «نانسی ویک» توجهم را جلب کرد. نانسی در استرالیا به دنیا آمد و بعدها در جنگ جهانی دوم در اروپا جاسوس شد. او با نام «موش سفید» شناخته می شد، چون گرفتنش خیلی سخت بود. داستان او به عنوان زنی شجاع و قدرتمند که توانسته تعداد زیادی از زندانیان را فراری دهد، الهام بخش کالکشن «ایکس نیکی زیمرمن» شده است. در طراحی این کالکشن، دو موضوع قابل درک است: نشان دادن زنانگی شدید و جذابیت در عین قدرتمندی و مرموزبودن. لباس ها در این کالکشن در پی نشان دادن جذابیت در اوج زنانگی هستند. لباس هایی که به دنبال هویت مستقل خود، به نمایش درآمده اند.

تازه های دیور

بعد از نمایشگاه موفق دیور در پاریس، این برند با نمایشگاه «کریستین دیور، دیزاینر رویاها» به موزه V&A(Victoria and Albert Museum) لندن می رود. دیور درباره این نمایشگاه می گوید: «هیچ جایی در دنیا غیر از کشور خودم نیست که سبک زندگی اش را این قدر دوست داشته باشم. من عاشق رسومات انگلیسی، ادب انگلیسی و معماری انگلیسی هستم. من حتی عاشق آشپزی انگلیسی هستم». او همچنین بیان می کند که ممکن است قبل از اینکه نمایشگاه به صورت عمومی افتتاح شود، یک میهمانی خصوصی برای میهمان های خاص نمایشگاه جدید کریستین دیور برگزار کند.

فش نشوی خیریه با حضور حیوانات خانگی

هفته مد نیویورک هرساله یکی از سکوهای مهم دنیای مد محسوب می شود و میزبان رویدادهای تازه و متفاوتی از سراسر دنیاست. هفته مد نیویورک علاوه بر اینکه مورد اقبال طراحان و نخبگان دنیای مد از سراسر جهان است، به دلیل برگزاری فشن شوی حیوانات خانگی، از اقبال متفاوتی برخوردار می شود.در فشن شوی حیوانات خانگی، پت ها و حیوانات خانگی با لباس های بسیار مجلل و تزئینی همراه با صاحبانشان در مراسم شرکت می کنند. این فشن شو علاقه مندان بسیاری دارد و هزینه های جمع آوری شده نیویورک تعلق می گیرد. امسال نیز این رویداد جذاب در NYC از این مراسم به موسسه خیریه حیواناتتاریخ هفتم فوریه در هتل پنسیلوانیا در محله منهتن برگزار شد و عواید مالی بسیاری را برای موسسه خیریه حیوانات نیویورک سیتی، فراهم کرد