آرشیو دو‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اقدام اخیر شیطان بزرگ برخلاف خواسته آنها، محبوبیت سپاه را در بین مردم چندبرابر کرد و هجمه های چندساله رسانه های ضدانقلاب برای تخریب سپاه را نقش برآب کرد؟!

6406—0912

* خدا را شکر می کنیم که اقدام احمقانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران زمینه حداقلی تصویب FATF را در کشور هم از بین برد. البته دولت باید بخشنامه تحریم سپاه به بعضی از بانک ها را که دوسال قبل صادر کرده بود ملغی کند.

6111—0912

* راهپیمایی سراسری دفاع از سپاه در تاریخ جمعه 98/1/23 به نظرم سه پیام داشت: 1- به غربگرایان هشدار داد که دوره موج سواری تمام شده است 2- پوزه شیطان بزرگ بیش از پیش به خاک مالیده شد 3- به جهانیان اعلام شد که به اذن خداوند مرگ و فروپاشی آمریکا نزدیک است!

0291—0918

* حامیان فتنه88 که سپاه و بسیج را افراطی و دشمن ملت می خواندند و کسانی که می گفتند آمریکا از چندموشک نمی ترسد مشوق احمق ترین رئیس جمهور دنیا یعنی ترامپ در تروریست تلقی کردن سپاه می باشند! به راستی چطور حالا می توانند مدافع سپاه باشند؟ آیا می توانیم بپذیریم که این حمایت صادقانه است؟!

4073—0912و2842—0910

* سگی که پشت سرهم واق واق می کند ترس ندارد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دراین چندسال مرتب صحبت از جنگ و حمله نظامی می کند ولی هیچ غلطی نتوانسته و نمی تواند بکند. این فرد چون قمارباز است فکر می کند از این طریق می تواند بازی را از ایران ببرد ولی دستش خوانده شده و بازنده است.

1163—0912

* سیل ویرانگر و آبگرفتگی مناطق وسیعی از استانها، شهرها و روستاهای کشور، فاجعه دردناکی بود که جبران آن عزم جدی و کمک های بی دریغ دولت و ملت را می طلبد. باید به کوتاهی های دولت هم در این زمینه با سرعت رسیدگی شود و با افراد خاطی نیز در دادگاه عادلانه برخورد شود تا مرهمی بر زخم مردم باشد و درس عبرتی برای آیندگان!

2143—0913

* برخی افراد در روستای زیارت در حوالی شهر گرگان و شهر گالیکش عامل تخریب بسیاری از کوهها و جنگل ها می شوند. ساخت و سازهای بی رویه و غیرمجاز هم بسیار است. با توجه به بی تفاوتی مسئول استان نسبت به این روند در استان، از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی دارم.

ابراهیم مهربانی- گنبد کاووس

* اگر فقط برای مدتی تنگه هرمز بسته شود آمریکایی ها و کشورهای منطقه همه به غلط کردن و التماس می افتند متاسفانه دولت آقای روحانی با سیاست انفعال و لبخند دشمنان را صبور کرد.

7345—0912

* از فشاری که بیگانگان برای آزادسازی جاسوس های محیط زیست وارد می کنند می توان نتیجه گرفت که افراد دستگیر شده در ارتباط با جاسوسی به بهانه محیط زیست تا لحظه دستگیری در خدمت بیگانگان بوده اند و علیه ملت مرتکب خیانت شده اند. مسئولان امر نباید ضعف از خود نشان بدهند. هر خیانت پیشه ای باید به مجازات خیانت خود برسد.

ابوالقاسمی

* خوشحال شدیم که شنیدیم قرار است از لوازم خانگی تولید داخل به سیل زده ها کمک بشود این اقدام باعث شکوفایی و رونق تولید و اقتصاد در کشور خواهد شد. ان شاءا... تولیدکنندگان داخلی هم به سمت ارتقای کیفی محصولات شان بروند.

1183—0912

* وقتی مسئولان و مدیران انسان های بی کفایت و فاقد مدیریت باشند نتیجه این می شود که باران این رحمت الهی تبدیل به نقمت و بلا شده و به مردم آسیب وارد می گردد.

10210—0915

* اگر خسارت های سیل زیاد است به بی کفایتی مسئولان در اداره کارها مربوط می شود. مدیریت دولت در این سالها بسیار ضعیف بوده و هست.

8873—0936

* کاش از یک دولت کارآمد با مدیران جهادی برخوردار بودیم و می توانستیم خسارت های سیل را کم کرده و با هدایت این آب ها به مناطق خشک آنها را ذخیره سازی می کردیم.

9087—0901

* نباید گذاشت شرکت های شستا به سرنوشت رشت الکتریک دچار شوند. از دستگاه قضایی درخواست تدبیر و هوشیاری دارم.

9338–0930

* عجیب است که شرکت رجا اصرار دارد فیلم های مسئله دار و بامحتوای بدآموزی را در واگن های قطار برای مسافرین پخش کند! در سفری که ما داشتیم فیلم هزارپا در تمسخر جانبازان پخش شد.

8853—0912

* در این وضعیت اسفبار سیل لرستان و خوزستان، بانک ملی دائم پیام می فرستد که قسط وام شما به تاخیر افتاده اقدام کنید که حسابتان مسدود نشود! مردم این دو استان گرفتار لنگ یک سرپناه اند و این حضرات به دنبال منافع خود! اگر همین کار را با وام گیرندگان میلیاردی هم می کردند این وضع بدهی های میلیاردی نبود!

3982—0916

* توزیع بدون ساماندهی گوشت موجب شده گاهی در این کار دزدی بشود. چرا برای توزیع عادلانه مایحتاج ضروری مردم اقدام حساب شده تری صورت نمی گیرد و دولت کاری نمی کند؟

1938—0937

* ما شهروندان اصفهان از مترو فقط تا 9 شب بهره مند هستیم در ضمن مترو در روزهای جمعه تعطیل است. برای رعایت حال شهروندان از مسئولان شهر درخواست تجدیدنظر در ساعت کار مترو و افزایش آن را داریم.

2143—0913

* لطفا مسئولان امر کاری کنند که تمامی گوشی های تلفن همراه قابلیت دریافت و پرداخت عوارض بزرگ راه ها را داشته باشند نه تنها گوشی های دارای محیط اندروید؟

جعفری- تهران

* برای تعویض صفحه کلاچ پرایدم به نمایندگی سایپا در یکی از شهرهای استان گیلان مراجعه کردم. نمایندگی علاوه بر دریافت اجرت تعمیر خودرو، مبلغ پنجاه هزار تومان هم بابت مالیات اخذ کرد! مگر صاحبان خودرو سالانه مالیات و عوارض خودرو به دولت نمی پردازند؟!

4143—0911

* در مرکز شهر اهواز خیابان سیروس شرقی و خاقانی به مرکز فروش گوشت قرمز و ماهی تبدیل شده بوی آزار دهنده ناشی از تجمع زباله و مواد زاید ماهی سلامت شهروندان را به خطر انداخته است چرا شهرداری برای بهداشت این منطقه کاری نمی کند؟

5568—0936

* در حالی که مرکز آمار کشور تورم را 47 درصد اعلام کرده مسئولان امر درخصوص اضافه کردن 20 درصد حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی مردد و بی انگیزه هستند! مشکل این است که دولتمردان ما درد مردم را متوجه نیستند.

9219—0903

* با توجه به مصوبه دولت و با احترام عرض می کنم اینجانب فاقد شغل و درآمدم و تاکنون هم از بسته های حمایتی محروم بوده ام. وزارت صمت و تعاون، کار و رفاه مشکلات امثال مرا مرتفع نماید...؟!

5568—0936