آرشیو دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۰
ورزش
۱۱

اخبار

شکایت کی روش به فیفا

کی روش با حمله ای تند به مهدی تاج تایید کرد که از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرده است. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با تایید شکایت رسمی به فیفا بابت مطالباتش با حمله به مهدی تاج تاکید کرد که او و مسئولان فدراسیون مجبورش کرده اند که ازایران به فیفا شکایت کند.وی ادامه داد: از این تصمیم خیلی تاسف می خورم چرا که بعد از 8 سال حضور و تعهدی که در تیم ملی ایران برای شادی و رضایت مردم و شناخته شدن در عرصه جهانی فوتبال داشتم، مجبور شدم شکایت کنم.

پروین: فتح سومین جام، نزدیک است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با هدایت برانکوبازیکنان خوب و متعصب و هوادارانش شایسته ترین تیم برای قهرمانی است و اگراتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل قرمزپوشان جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

علی پروین اظهار داشت: نه از امروز و دیروز بلکه من از چند ماه قبل گفته بودم پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی دراین فصل خواهد بود. که این تیم با روند فعلی می تواند برای سومین فصل پیاپی به عنوان قهرمانی درلیگ برتر برسد.وی گفت: نمایندگان ایران در قاره کهن باید در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند و این برای قوتبال ما خوب خواهد بود و به پیشرفت آن کمک زیادی می کند.