آرشیو دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۵۹
ورزش
۴

فوتبال اروپا

بارزالی اعلام بازنشستگی کرد

آندره بارزالی، مدافع 38 ساله یوونتوس بعد از بازی این هفته تیمش مقابل اسپال که با باخت 2 بر یک بانوی پیر همراه شد، گفت که در پایان فصل از مستطیل سبز خداحافظی می کند. به گزارش مدیاست، او در این زمینه گفت: با این که پیشنهاد دارم، اما فکر می کنم زمان بازنشستگی من فرا رسیده است. در پایان فصل خواهم رفت. وقتی بازیکن فوتبال هستید سخت است به زندگی بعد از فوتبال فکر کنید. آسیب دیدگی های زیاد باعث شد تا چنین تصمیمی بگیرم. بارزالی هفت قهرمانی با یوونتوس در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی به دست آورده است.

بانوی پیر در کمین اومتیتی

نشریه توتو اسپورت تورین خبر داد که باشگاه یوونتوس برای تجدید قوای خط دفاعی اش در فصل آینده در تابستان پیش رو به دنبال جذب ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلوناست. اومتیتی هنوز با بارسلونا قرارداد دارد و به نظر نمی رسد مسوولان این باشگاه اسپانیایی حاضر به فروش او باشند. اومتیتی که اکثر بازی های این فصل بارسلونا را به خاطر مصدومیت از دست داده است. این روزها نیز با بازگشتش به ترکیب بارسلونا هنوز به شرایط آرمانی سابقش نرسیده است.

منچستر هم دنبال اریکسن

سولسشر بعد از نهایی شدن ماندنش در منچستر در فصل بعد لیگ برتر، از همین حالا به فکر جذب بازیکنان مدنظرش است. در همین راستا، نشریه انگلیسی میرر گزارش داد که این مربی نروژی به دنبال به خدمت گرفتن کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام است. گفته می شود مدیران منچستر حتی حاضرند دستمزدی سه برابر آنچه این بازیکن از تاتنهام دریافت می کند به وی پیشنهاد بدهند. البته شیاطین سرخ کار سختی برای جذب این هافبک دارند، زیرا از مدت ها پیش اعلام شده بود که رئال مادرید هم به دنبال جذب اریکسن است.

چرا فابرگاس از چلسی رفت

سسک فابرگاس در نقل و انتقالات زمستانی بعد از حدود پنج سال از چلسی به موناکو رفت. حالا او دلیل رفتنش را علاقه شدید مائوریسیو ساری به یک بازیکن دیگر اعلام کرده است. به گزارش دیلی میل، این هافبک اسپانیایی در این زمینه گفت: ابتدای فصل مربی جدیدی به تیم اضافه شد و بازیکنی (جورجینیو) به تیم آورد که برای او حکم پسرش را داشت. دوست داشتم در همه بازی ها برای تیمم به میدان بروم، ولی شرایط برای من در چلسی فراهم نبود و نتوانستم شرایط خوبی در این تیم داشته باشم.