آرشیو دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۵۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# سیل- مرکزی

شجاعی از مرکزی:چرا مسوولان کشوری و دولت واکنش قابل ملاحظه ای نسبت به وقوع سیل در استان مرکزی که خسارات زیادی را نیز به بار آورد از خود نشان ندادند؟

# خودرو - دلال

بابایی از کرج:بازار خودرو دست دلالان است و روز به روز قیمت ها را افزایش می دهند و به علت توقف فروش خودرو توسط خودروسازان این بازار شرایطی نامناسب دارد.

# تشکر -نظامیان

خزایی از تهران:از نیروهای نظامی بابت کمک و یاری به مردم مظلوم سیل زده کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم تا اتمام این مشکلات این کمک ادامه داشته باشد.

# لایروبی -مسیل

جوادی از تهران:از شهرداری تهران درخواست می شود تا مسیل باختر را لایروبی کند و قبل از فرارسیدن فصل تابستان این کار صورت گیرد.

# عوارض-بی اطلاعی

جعفری از زنجان:اطلاع رسانی بابت مکانیزه کردن عوارضی هایی که اخیرا صورت گرفته و مهلتی چند روزه برای پرداخت این عوارض داده شده بسیار ضعیف بوده است.

# آسفالت- خانی آباد نو

قادری از تهران:کوچه و خیابان های محله خانی آبادنو با توجه به بارش های اخیر پر از چاله شده است و نیاز به رسیدگی و ترمیم دارد.

# جاده -رانش

اولیایی از تنکابن:از اداره راهداری کشور درخواست می شود جاده هایی را که رانش داشته است به صورت کامل ترمیم کند تا مردم برای رفت و آمد در این جاده ها وحشتی نداشته باشند.