آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۴۵۸۴
ورزش
۱۸

خط خبر

ترابی: بازی در پرسپولیس لذت بخش است

ایسنا : هافبک پرسپولیس تاکید کرد از تصمیمش برای حضور در این تیم خوشحال و راضی است. مهدی ترابی درباره اینکه آیا پشیمان نیست با وجود پیشنهادهای اروپایی درابتدای فصل به پرسپولیس پیوسته است، گفت : «نه من پشیمان نیستم که به پرسپولیس آمده ام. درست است که درابتدای فصل پیشنهاد اروپایی داشتم اما الان افتخار می کنم که پیراهن این تیم را می پوشم و برای این تیم بازی می کنم. پرسپولیس هواداران زیادی دارد که واقعا به بازیکنان انرژی می دهند. بازی کردن دراین تیم بسیار لذت بخش است. می خواهم با این تیم موفقیت های زیادی را به دست بیاورم و هوادارانش همیشه خوشحال باشند.»

برانکو- منصوریان؛ درهمان فولاد شهر

دنیای اقتصاد : در روزهای گذشته برخی خبرها حکایت از بازی ذوب آهن با پرسپولیس در استادیوم نقش جهان اصفهان داشت که دیروز دبیرهیات فوتبال استان اصفهان این خبر را تکذیب کرد. وی تاکید کرده بازی مذکور که فردا برگزار خواهد شد در نقش جهان نخواهد بود.

ادامه غیبت انضباطی بازیکن استقلال

دنیای اقتصاد : هافبک استقلال به دلیل محرومیت انضباطی دیروز هم در تمرین این تیم غایب بود. فرشید باقری به دلیل آنچه درگیری با بازیکنان استقلال در رختکن بین دو نیمه بازی با پرسپولیس خوانده شد از حضور در تمرین های این تیم منع شده و با گذشت چندین روز از آن اتفاق هنوز اجازه بازگشت پیدا نکرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که گفته می شود شفر درخواست کرده باقری به تمرین ها برگردد، اما مدیران باشگاه اجازه نداده اند با درخواست سرمربی تیم شان مخالفت کرده اند.

رد صلاحیت 10 کاندیدای کشتی

ایسنا : با برگزاری جلسه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان، 10 کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی به لحاظ مدارک مدیریتی رد صلاحیت شدند. مجید خدایی و محمدرضا توپچی از جمله چهره های شاخص در این لیست هستند که مدارک مدیریتی آنها به تایید نرسیده و 8 نامزد دیگر شناخته شده نیستند. این افراد یک هفته مهلت دارند تا مدارک لازم برای بررسی مجدد را به این کمیسیون ارائه دهند.

کریمی به نفت مسجدسلیمان پیوست

ورزش سه : مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان سکان هدایت این تیم را در فاصله 5 هفته به پایان لیگ به فیروز کریمی سپردند. به این ترتیب فیروز کریمی که جانشین مرزبان شده در بازی هفته آینده مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.