آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

کریمی با نفت امضا می کند

پس از توافقات نهایی قراراست فیروز کریمی امروز قرارداد خود را با نفت مسجدسلیمان امضا کند. روز گذشته و به بهانه کسب نتایج ضعیف، علیرضا مرزبان از سرمربیگری تیم نفت کنار گذاشته شد.

تست دوپینگ از حدادی

احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که این روزها برای آماده سازی خود برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی آمریکا به سر می برد تست دوپینگ داد. حدادی در دو مسابقه بین المللی در آمریکا شرکت کرد که به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده بود.

بازگشت عالیشاه به لیست

نام بازیکن پرسپولیس برای لیست بازی این تیم مقابل ذوب آهن اضافه شد.عالیشاه این شانس را ندارد تا دراین بازی که دراصفهان برگزار می شود با صلاحدید برانکو بتواند به میدان برود.

9 تیرانداز به چین می روند

تیم ملی تیراندازی ایران با 9 تیرانداز عازم رقابت های جام جهانی چین و کسب سهمیه المپیک می شود. این مسابقات از یکم اردیبهشت به میزبانی پکن برگزار خواهد شد.

خربین به الهلال برمی گردد

مهاجم سوریه ای در پایان فصل به الهلال بر می گردد تا جایگزین سوریانو دراین تیم شود. عمر خربین، یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیا است که در سال های اخیر با پیراهن الهلال خوش درخشیده است.

قهرمانی روسیه در اروپا

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی اروپا در رومانی برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم روسیه به عنوان قهرمانی رسید. ترکیه نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان نیز در جایگاه سوم ایستاد.

باقری تایید صلاحیت شد

کوروش باقری شرایط احراز مدیریتی خود را از کمیسیون تجدید نظر وزارت ورزش گرفت تا وارد لیست اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون وزنه برداری شود.

درخشش ملی پوش فوتبال

مهاجم ایرانی با درخششی که در دیدار زنیت مقابل آنژی داشت از سوی هواسکورد در تیم منتخب قرار گرفت. شب گذشته زنیت موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر آنژی را شکست دهد. دراین بازی سردار آزمون عملکرد درخشانی داشت ویک گل زد ویک گل هم ساخت.

گورکوف در رادار تراکتور

باشگاه تراکتورسازی قصد دارد تا هافبک طراح و موثر فرانسوی را جذب کند. گورکوف که سابقه بازی در تیم ملی فرانسه را درکارنامه خود دارد توانایی زیادی دربازی سازی واز وی به عنوان بازیکنی خلاق نامبرده می شود.