آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۱
ورزش
۱۱

خبر

طاهری: استقلال باید نتیجه بگیرد

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که پرسپولیس در پنج هفته پایانی لیگ برتر بازی های سختی دارد و آنها باید از این موضوع استفاده کنند.طاهری اظهار داشت: بعد از نتیجه نگرفتن دردربی و همچنین بازی با سایپا، شرایط سختی ایجاد شده بود، ولی بزرگ ترها تیم را جمع کردند و با تلاش بازیکنان، کادر فنی و باشگاه توانستیم دو برد مهم برابر الهلال و سپاهان به دست بیاوریم. الان شرایط خوبی در لیگ قهرمانان داریم و در لیگ برتر هم در تلاش هستیم تا به رده های بالاتر برسیم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است، ولی تا پایان لیگ بازی های سختی در پیش دارد که می توان به بازی برابر ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی اشاره کرد. مدعیان قهرمانی درهفته های آینده با هم روبه رو می شوند و از طرفی ما باید از سخت بودن بازی های پرسپولیس استفاده کنیم. مسئله مهم این است که خودمان بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

محمدی: امیدوارم کشتی به اوج برگردد

سرمربی تیم ملی کشتی گفت: امیدواریم کشتی هر چه زودتر به روزهای اوجش برگردد؛ هر چند نیازمند ابزار و امکانات هستیم. محمدی گفت: روز جمعه عازم چین هستیم. شرایط بچه ها، هم از نظر روحی وهم جسمی خوب است و ازهمه مهم تر در فضایی آرام کارمان را انجام دادیم. امیدواریم این موضوع بتواند به موفقیت تیم کمک کند.وی درباره انتخاب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی ما اگر زودتر از بلاتکلیفی خارج شود می تواند با آرامش کار را دنبال کند؛ امیدوارم هر چه به صلاح کشتی است و هر کسی که می تواند به کشتی کمک کند مدیریت کشتی را در دست بگیرد.

انتقاد تند از کی روش

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با انتقاد از رفتار کی روش و شکایت وی از فدراسیون ایران به فیفا، گفت: او نمک خورد و نمکدان شکست و صحبت چندانی در خصوص این مربی فریب کار ندارم. مصطفوی اظهار داشت: کی روش را که دیگر همه دنیا می شناسند و درهمه این سال ها درباره فقدان شخصیت او صحبت کرده ام. این مربی خارجی نباید به خودش اجازه می داد علیه ملت من به فیفا شکایت کند. او می داند کشور ما چه مشکلاتی دارد و دراین شرایط فشارآورد تا به پولش برسد.