آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۹۴۷۳
صفحه آخر
۱۲

خبر

رونمایی از یحیی

آیین رونمایی از پنجمین مجموعه شعر سیدحمیدرضا برقعی با عنوان «یحیی» با حضور شاعران برگزار شد.براساس این گزارش، محمدعلی مجاهدی، حجت الاسلام جواد محمدزمانی، سیدجواد شرافت، حنیف طاهری و جمعی از شاعران و ذاکران در این مراسم حضور داشتند.

محمدعلی مجاهدی در این مراسم اظهار داشت: خدا را شکر که امروز باز هم در محفلی افتخار حضور دارم که در آن اثر جدیدی از سیدحمیدرضا برقعی رونمایی می شود و با تورقی که در کتاب داشتم، می توانم بگویم نسبت به سایر آثار وزین و متین تر و مسیر تکاملی شعر ایشان را در این اثر شاهد هستیم.حمیدرضا برقعی شاعر مجموعه «یحیی» نیز در این مراسم اظهار داشت: اشعاری که در این مجموعه چاپ شده منهای سه یا چهار شعر تماما اشعاری هستند که بار ها در فضای مجازی آن ها را شنیده اید. اما لطف این کتاب این است که همه اشعار را در یک مجموعه می بینید. حتما نواقصی دارد که اگر ایرادی باشد در چاپ های آتی تصحیح خواهد شد.

برگزاری روز مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران

قائم مقام سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نامگذاری یک روز از نمایشگاه کتاب تهران به نام روز مقاومت خبر داد و گفت: در این روز از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد.به گزارش مهر، قادر آشنا با اشاره به برگزاری «جشن مقاومت» در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: روز جمعه 6 اردیبهشت ماه همزمان با سومین روز نمایشگاه کتاب برنامه «جشن مقاومت» برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین در این برنامه از پوستر جایزه جهانی فلسطین رونمایی خواهد شد. قادر آشنا تقدیر از خانواده های پنج شهید مدافع حرم را بخش دیگری از برنامه های این روز اعلام کرد و گفت: برنامه ای نیز با موضوع «نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی» برگزار می شود .