آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۲
ورزش
۴

با وجود ادعای شبکه فاکس مبنی بر بازگشت به پرسپولیس

طارمی: به اروپا فکر می کنم

مهدی طارمی و پرسپولیس گاهی به هم نزدیک می شوند، گاهی دور. از زمانی که این بازیکن از جمع قرمزها جدا شد و به قطر رفت در چند برهه شایعاتی درباره بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد. جدی ترین مقطع هم نیم فصل امسال بود. در زمستان گذشته پرسپولیس به دنبال فوروارد بود. مهدی طارمی هم علاقه داشت به پرسپولیس ملحق شود.

برانکو که در ظاهر با مهدی خوب نبود در مصاحبه ای حتی به دفاع از این بازیکن پرداخت و گفت او زحمت زیادی برای تیمش کشید. این یک پیام مستقیم از سوی مربی کروات به هواداران بود. او تلاش می کرد تا زمینه را برای بازگشت مهدی به تیمش هموار سازد. با این حال بعضی از هواداران که مهدی را عامل محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات می دانستند، همچنان انتقاد می کردند.

در نهایت مهدی به پرسپولیس نیامد و برانکو هم گفت که دیگر نمی تواند بیش از این منتظر مهاجم سابق تیمش بماند. در آن روزها باشگاه الغرافه برای رضایتنامه مهدی پول زیادی درخواست داشت. حالا این روزها دوباره بحث بازگشت مهدی به جمع قرمزها داغ شده است. این بار سایت فاکس اسپور چنین خبری را سر زبان ها انداخته است. طارمی اما هدفش حضور در جمع قرمزها نیست. او که احترامی زیادی برای تیم و هواداران سابقش قایل است دوست دارد راهی اروپا شود.

مهدی درباره آینده اش می گوید: «راستش به اروپا فکر می کنم.» این یعنی او موقتا به لیگ برتر بازنخواهد گشت. مهدی در سال های اخیر در تورنمنت های مهم عالی کار کرده است. در رده باشگاهی هم عملکردش خوب بوده و امیدوار است با این عملکرد بتواند راهی قاره سبز شود. فاضلی مدیر برنامه های مهدی در تلاش است تا زمینه انتقال او را به بوندسلیگا فراهم سازد. مهدی هم امیدوار است بتواند یک مشتری خوب داشته باشد. در صورتی که انتقال طارمی به اروپا قطعی شود که هیچ در غیر این صورت احتمال دارد او به ایران بازگردد.