آرشیو پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۷۰۳۸
فناوری
۶
نرم افزار آنلاین

ویدیو های یوتیوب را به راحتی بارگذاری کنید

میترا جلیلی

یوتیوب یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است و بسیاری از کاربران، فیلم های مورد علاقه خود را از این طریق می بینند اما مشکل اینجاست که برای دیدن یک فیلم دوساعته باید به صورت تمام وقت به اینترنت متصل باشید و همین موضوع شرایط را برای برخی مشکل می کند.

اگر شما هم از طرفداران یوتیوب هستید ولی نمی خواهید درطول فیلم به اینترنت متصل باشید به شما یک نرم افزار ویژه برای دانلود این فیلم ها معرفی می کنیم. نرم افزار Mass Tube یکی از برترین برنامه ها برای دانلود ویدئو از یوتیوب محسوب می شود و به دلیل حجم کم، فضای چندانی هم روی سیستم شما اشغال نمی کند. دیگر مزیت آن سادگی کار با این نرم افزار است و ازسوی دیگر به دلیل طراحی ساده و یک منظوره، محیطی کاربرپسند دارد.

از قابلیت های این نرم افزار هم می توان به کیفیت بالای دانلود آن اشاره کرد. درواقع شما می توانید بر حسب نیازتان یکی از گزینه ها را انتخاب کنید و فیلم ها را با کیفیت های متفاوت Full HD 1080p، Ultra HD 4k 2160p، HD 720p و... دانلود کنید. این نرم افزار همچنین با نمونه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز 8، 8.1، 7، Vista و همچنین XP سازگاری دارد پس می تواند طیف گسترده ای از کاربران را دربر بگیرد و تعداد مخاطبان آن افزایش یابد. در این نرم افزار همه فایل های دانلود شده درون یک بخش به نام تاریخچه جای می گیرند و کاربرمی تواند در صورت نیاز به آن مراجعه کند. همچنین باید گفت که ویدئوها با فرمت های MP4، FLV، WebM، 3GP و... قابل ذخیره هستند و کافی است که کاربر یکی از این فرمت ها را انتخاب کند. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را به صورت رایگان از سایت P30world.com بارگذاری کنید.