آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۰
سیاست
۳

خبر

یک شهید و 2 مجروح در حادثه سقوط بالگرد ناجا

ایسنا: فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از شهادت یک نفر و مجروح شدن دو نفر در حادثه سقوط بالگرد نیروی انتظامی خبر داد. سردار مستاجران با اشاره به سقوط بالگرد در منطقه «دالامپر» در استان آذربایجان غربی، گفت: یک فروند بالگرد هواپیمایی نیروی انتظامی هنگام جابه جایی نیروهای مرزبانی، در ارتفاعات صعب العبور غرب کشور منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی دچار سانحه شد. او با بیان اینکه علت وقوع این سانحه نقص فنی بود، اظهار کرد: این بالگرد حامل شش مرزبان و سه نفر تیم پروازی بود که در اثر سقوط آن، یک نفر از خلبانان شهید و مهندس پرواز و یکی از مرزبانان نیز مجروح شدند. درحال حاضر یک تیم کارشناسی به منظور بررسی علت نقص فنی بالگرد به منطقه اعزام شده است.

اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جدید

ایسنا: اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سال جدید به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد. در این جلسه روسای قوای مقننه و قضائیه حضور داشتند. همچنین دبیر مجمع اعلام کرد از این به بعد جلسات این مجمع چهارشنبه بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

فرمانده مرزبانی: 2 مرزبان ربوده شده سالم هستند

ایرنا: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: دو نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی که همچنان در پاکستان در چنگال گروهک تروریستی اسیر هستند، در صحت و سلامتی کامل به سر می برند و رایزنی ها و پیگیری های لازم برای آزادی آنها ادامه دارد.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه برنامه های کنترل مرزها با جدیت ادامه دارد، افزود: در زمینه کنترل و امنیت مرزها در سال های اخیر کارها و اقدامات بسیار خوبی از جمله ایجاد دایک، کانال، دیوار و موانع فیزیکی انجام شده که بسیار قابل تقدیر و تاثیرگذار است.