آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۰
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

مترو رسیدگی کند: آیا اپراتورهای ایستگاه مترو می توانند در ساعات کاری بخوابند یا اتاق شان را ترک کنند؟ یکی از اپراتورهای ایستگاه متروی شهید حقانی، مرتکب چنین تخلفی می شود!

از مسافران خط یک

بازار نا ایمن: بازار سرپوشیده میوه و تره بار میدان سرآسیاب منطقه 14 تهران ناایمن و خطرناک است. مراتب برای اطلاع و پیگیری اعلام شد.

نازنین قاصدآبادی

شهرک بزرگ منطقه خانه اصفهان با داشتن جمعیت نسبتا زیاد و تعداد زیادی مستمری بگیر و بازنشستگان بیمه های سازمان تامین اجتماعی و ساکنان روز افزون خود، هنوز فاقد حتی یک شعبه بانک رفاه برای انجام کارهای مالی، بانکی و گرفتن حقوق بازنشستگی از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک (بانک رفاه کارگران) است؛ بنابراین شایسته است برای رفاه حال اهالی این منطقه وسیع، پویا و پرجمعیت، حداقل یک شعبه از بانک رفاه در این منطقه بزرگ شهرک خانه اصفهان افتتاح و راه اندازی شود.

محمود بلیغیان- اصفهان

حداقل به مناسبت روز جهانی بهداشت این مطلب را چاپ کنید. نیروهای محیطی در معاونت بهداشتی وزارت بهداشت آن قدر برایشان شرح وظایف نوشته و ننوشته گذاشته اند که با یک حساب سرانگشتی می توانید بفهمید چندین برابر زمان کاری وقت لازم دارند.

یک مخاطب

بیمارستان رضا در حاشیه بزرگراه آزادی و متعلق به تامین اجتماعی، با گذشت 40 سال از آغاز به ساخت آن و در مرحله پایان سفت کاری به حال خود رها شده! تمام مردم این منطقه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر چشم به راه اند تا مسئولان تامین اجتماعی این بیمارستان را به بیمارستان تبدیل کنند.