آرشیو شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۳
ورزش
۴

لیگ برتر

دلجویی کاشانی از برانکو

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در هفته جاری با اظهاراتش در مورد برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی سرخپوشان خبرساز شده بود، در ابتدای جلسه صبح دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم، یک انگشتر نفیس با نگین فیروزه ای به پاس تلاش و زحمات برانکو به وی اهدا کرد تا کدورت های ایجاد شده در چند روز اخیر را از بین ببرد. جلسه صبحگاهی مدیرعامل، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح دیروز در محل باشگاه برگزار شد.

فروزان: شکایت می کنم

محسن فروزان، دروازه بان تراکتورسازی تبریز که پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت با تصمیم محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه کنار گذاشته شد، برای اعاده حیثیت از مالک تراکتوری ها شکایت خواهد کرد. اشتباهات فروزان در دیدار مقابل سپیدرود که منجر به شکست تراکتورسازی شد، با حواشی زیادی همراه بوده. زنوزی نیز علیه فروزان صحبت کرد و این دروازه بان را کنار گذشت. وی حتی با ایراداتهاماتی چون شرط بندی فروزان خواستار ورود کمیته اخلاق به این پرونده شد که همین مساله فروزان را بر آن داشت تا از مالک باشگاه تراکتورسازی شکایت کند.

فروزان که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، همچنین تاکید کرد که از یک نماینده مجلس و یک خبرگزاری به دلیل اتهاماتی که به او زده اند، شکایت می کند.