آرشیو شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۳
رسانه
۵

خبر

نقل

هومن حاجی عبداللهی، مجری، صداپیشه و بازیگر نقش هایی چون رحمت در سریال پایتخت به فارس گفت:

مدتی است پیشنهادهای زیادی برای اجرا دارم، اما تصمیم گرفته ام اجرا نکنم.

از همان ابتدا که پا به عالم هنر گذاشتم دغدغه بازیگری داشتم و الان که روی بازیگری متمرکز شده ام دیگر دوست ندارم اجرا کنم.

این موضوع درباره صداپیشگی هم وجود دارد و با این که بعد از صداپیشگی عروسک پنگول در برنامه رنگین کمان پیشنهادهای بسیاری در این زمینه داشتم، اما هیچ کدام را قبول نکردم.

اواخر سال گذشته در نمایشی به نام تناسخ سه تا 35 تومن بازی کردم که در جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا داشت و در بخش مسابقه جایزه گرفتم.

شخصیت رحمت در سریال پایتخت جزئی از وجودم شده است.

همه بچه های پایتخت با نقشی که بازی می کنند عجین شده و دیگر بعد از شش سال همه ما مثل یک خانواده شده ایم. این سریال از جمله کارهایی است که مردم همیشه آن را دوست دارند و این که خواسته آنها را برآورده کنیم، یک وظیفه است که بر دوش ماست.

نقل

تازگی عکس هایی از گریم متفاوت هوتن شکیبا در سریال فوق لیسانسه ‎ها منتشر شده است. این مجموعه ادامه سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است که پیش از این دو فصل از آن پخش شد.

شخصت حبیب با بازی هوتن شکیبا یکی از شخصیت های اصلی و محبوب این سریال است که در فصل سوم، با ظاهری متفاوت مقابل دوربین رفته است.

رضا جودی، تهیه کننده این مجموعه به خبرگزاری مهر گفته است: با اتمام ساخت و ساز محل اصلی این سریال، فوق لیسانسه ها پنجشنبه 29 فروردین در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد.

همان گونه که در عکس دیده می شود، هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه است که جلوی دوربین رفته و ضبط کار از قسمت اول سریال و با صحنه او که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده، شروع شده است.

محل فیلمبرداری جدید این کار نیز خانه ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته، چند بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

مجموعه فوق لیسانسه ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی به زودی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.