آرشیو دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۴
ورزش
۴

منهای فوتبال

اعلام تاریخ برگزاری دیدارهای نهایی لیگ بسکتبال

نفت آبادان و شهرداری گرگان تیم های راه یافته به فینال لیگ بسکتبال هستند. این دو تیم با از پیش رو برداشتن تیم های مدعی پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران فینالیست شدند. این مرحله از مسابقات به صورت 3 از 5 برگزار می شود. گرگانی ها میزبان دو دیدار نخست هستند. طبق برنامه، دیدارهای مرحله فینال مسابقات بسکتبال طی روزهای جمعه 6، شنبه 7، چهارشنبه 11، پنجشنبه 12 و دوشنبه 15 اردیبهشت بین تیم های شهرداری گرگان و نفت آبادان برگزار می شود که شهرداری میزبان دوبازی اول است، دو بازی بعدی در آبادان برگزار می شودو بازی پنجم به میزبانی گرگانی ها خواهد بود.

ادامه سریال تست های دوپینگ از حدادی

سریال تست های دوپینگ از احسان حدادی همچنان و در بدو ورودش به دوحه قطر برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا تکرار شد. ماموران وادا (سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ) که چند روز پیش در محل تمرین احسان حدادی در آمریکا از وی تست دوپینگ گرفتند شامگاه جمعه در بدو ورود وی به دوحه قطر این تست را تکرار کردند. حدادی اواخر ماه گذشته (در آمریکا) و آذرماه (در تهران) نیز تست دوپینگ داده بود. حدادی که در چند مسابقه اخیر خود در آمریکا به عناوین قابل توجهی دست پیدا کرده است برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا به قطر سفر کرده است. وی بخت نخست کسب مدال طلای ماده پرتاب دیسک این مسابقات است.

شهرداری ورامین روی نوار برد

تیم والیبال شهرداری ورامین که در رقابت های جام باشگاه های آسیا 2019 چین تایپه توانسته بود با کسب سه برد متوالی به عنوان سر گروه از گروهش صعود کند، در نخستین بازی مرحله دوم این رقابت ها نیز مقابل هوشی مینه ویتنام به برتری 3 بر صفر رسید. شاگردان رحمان محمدی راد برای برگزاری دومین و آخرین بازی خود در این مرحله، ساعت 10 امروز (دوشنبه) به مصاف تیم پاناسونیک از کشور ژاپن می روند.