آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۴۱
ورزشی
۲۳

روزنامه های ورزشی جهان

اوگلوبو (برزیل)

پیروزی فلامینگو در پایان مسابقات لیگ ایالت کاریوکای برزیل به عکس و گزارش نخست این نشریه تبدیل شده است و از جزئیات برد 0-2 برابر واسکوداگاما که این قهرمانی را نصیب قرمز و سیاه های فلامینگو کرده نیز در این شماره روزنامه یاد شده است. اوگلوبو به دیدارهای این هفته لیگ های سائوپولو و ریو نیز که مسابقات مهم تری از لیگ کاریوکا به شمار می آیند، اشاره کرده است.

اسپورت (اسپانیا)

مشکلات ناشی از چگونگی قرار دادن آرتورو ویدال شیلیایی در پازل تاکتیکی بارسلونا و بحث ها و احتمالاتی که در این زمینه وجود دارد، صفحه اول این نشریه را تسخیر کرده و تیتر «نوآوری های ویدال» حاکی از تلاش او برای متقاعد کردن مربیان بارسا برای دادن جایی بیشتر به وی در مسابقات این تیم است. اسپورت از هت تریک بنزما طی بازی پریشب رئال با بیلبائو نیز یاد کرده است.

دیلی تلگراف (انگلیس)

شکست سنگین 0-4 منچستریونایتد مقابل اورتون در مسابقات یکشنبه شب لیگ برتر انگلیس، عکس و گزارش اول این نشریه را به خود اختصاص داده است. به نوشته این روزنامه، ابعاد این شکست چنان حقارت بار بوده که سولسشر، سرمربی یونایتد از هواداران عذرخواهی کرده و گری نویل، مدافع اسبق منچستر هم بازیکنان این تیم را «مشتی بیکاره و بی صلاحیت» نامیده است.