آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۴۱
رسانه
۱۵
# برترین هشتگ ها

از نوتردام تا تاج و تخت

هشتگ که با نماد # معرفی می شود یک عبارت مجازی است که به بازدیدکننده مطلب توضیح می دهد با چه انگیزه ای پست خود را منتشر کرده اید و در بخش دیگر، این برچسب اینترنتی کمک می کند مطلب شما بدون هیچ مرز و محدودیتی در اختیار عموم کاربران جهانی قرار بگیرد و جست وجوی آن برای همگان آسان تر شود. در اینجا فهرست محبوب ترین هشتگ ها از نگاه مردم جهان طی یک هفته گذشته آورده شده است.

#NotreDameFire

دوشنبه هفته گذشته کلیسای جامع نوتردام در قلب پاریس با قدمت بیش از 850 سال آتش گرفت و سرانجام ماموران آتش نشانی فرانسه پس از گذشت 9 ساعت موفق به خاموش کردن آن شدند و کاربران اجتماعی در مقابل آن عکس العمل فراوانی نشان دادند.

#ExPeruPresident

«آلن گارسیا» رئیس جمهوری اسبق پرو که به اتهام فساد مالی تحت تعقیب ماموران پلیس این کشور بود با گلوله به خودش شلیک کرد و پس از انتقال به بیمارستان، درگذشت که این اتفاق در دنیای مجازی بازتاب گسترده داشت.

#TurkeyUnemployment

طی سه ماه قبل از فوریه 2019 میزان بیکاری در ترکیه به بالاترین حد خود در یک دهه گذشته رسید و این اتفاق باعث شد هشتگ مذکور ترند شود.

#GameOfCrowns

هفته گذشته انتشار فصل هشتم و آخرین فصل از سریال «بازی تاج و تخت» آغاز شد و طرفداران این سریال پس از دو سال موفق شدند قسمت جدید آن را مشاهده کنند و با این هشتگ نظرات شان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

#IndonesiaElection

با پایان یافتن انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری اندونزی این هشتگ مورد توجه مردم قرار گرفت. با توجه به جمعیت اندونزی، این اتفاق بزرگترین رای گیری یک روزه در جهان نامگذاری شد.

#Dog220km

کارگران یک سکوی نفتی در وسط دریا که در فاصله 220 کیلومتری از ساحل تایلند قرار داشت یک سگ خسته را که در حال شنا کردن بود نجات دادند. این اتفاق عجیب هشتگ مذکور را ترند کرد.