آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
ورزش
۴

خبر

بارسا و لیورپول به دنبال په په

نیکلاس په په، مهاجم ساحل عاجی تیم لیل فرانسه، در این فصل از لوشامپیونه عملکرد فوق العاده ای داشته است. به همین دلیل، تیم های مطرح اروپایی به دنبال جذب این مهاجم 23 ساله هستند. آن طور که اسکای اسپورت گزارش داده، بارسلونا و لیورپول از مهم ترین مشتریان این مهاجم جوان به حساب می آیند.

PSG در فکر جذب برناردو سیلوا

پس از مسجل شدن قهرمانی PSG در این فصل از لیگ فرانسه، مدیران این تیم کار خود را برای جذب بازیکنان جدید شروع کرده اند. در همین راستا، روزنامه اکیپ گزارش داد که تیم متمول پاریسی به دنبال این است که برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی من سیتی را به پاریس ببرد تا در کنار نیمار و امباپه، تیم قوی تری را برای فصل بعد آماده کنند.

تمرین مخفیانه الهلال

نزدیک شدن به اردو و محل تمرینات الهلال بسیار سخت است و تلاش استقلالی ها هم بی نتیجه باقی مانده است. چرا که زوران مامیچ، تمرین تیم را پنهان کرده است. تمرین روز یکشنبه و دیروز این تیم هم پشت درهای بسته برگزار شد. به نوشته رسانه های عربستانی این تمرینات کاملا تاکتیکی بوده است. دیدار برگشت دو تیم امروز ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امارات انجام می شود.

تمرین مخفیانه الهلال

به گفته تیم پزشکی استقلال وریا غفوری و طارق همام هیچ مشکلی برای حضور در این بازی ندارند. در صورت صلاحدید وینفرد شفر، علی کریمی هم می تواند برای آبی ها به میدان برود. فرشید باقری هم که نزدیک به 20 روز از تمرینات تیمی به دور بود در صورت نیاز شفر می تواند در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. محسن کریمی و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلال را همراهی کنند.