آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۶۵
ورزش
۴

اخبار کوتاه

پارس جنوبی در اعتصاب

در حالی که قرار بود تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی از ساعت 11 امروز (دوشنبه) برگزار شود، بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم دیروز هم با وجود حضور در محل تمرین، در اعتراض به مشکلات مالی تمرین نکردند تا اعتصاب آنها به روز سوم کشیده شود. پارس جنوبی روز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست وهفتم لیگ برتر، مهمان پیکان خواهد بود و بازیکنان این تیم برای این بازی، هنوز تمرینی انجام نداده اند.

درخواست باشگاه سپیدرود

فاصله یک امتیازی دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر، مسوولان تیم فوتبال سپیدرود رشت را برآن داشت با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر فوتبال، خواهان برگزاری هم زمان دیدارهای دو تیم در چهار هفته پایانی لیگ برتر شوند. طبق برنامه سازمان لیگ، سه هفته پایانی این رقابت ها به صورت همزمان برگزار می شود.

علیرضا فغانی در لیگ یک

حساسیت بازی های دو هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال، کمیته داوران را بر آن داشت تا از علیرضا فغانی برای قضاوت حساس ترین بازی هفته سی و سوم استفاده کند. براین اساس دیدار امروز دو تیم سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر را علیرضا فغانی به عنوان داور وسط و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک داور قضاوت خواهند کرد. کمیته داوران برای دیدار گل گهر سیرجان شهرداری ماهشهر هم از مهدی سیدعلی استفاده کرده و پیام حیدری هم دیدار دو تیم بادران تهران و آلومینیوم اراک را قضاوت خواهد کرد.

دردسر مالی لوپتگی برای تیم ملی

این روزها تیم ملی همچنان درگیر انتخاب سرمربی خود است. فدراسیون توضیحی نمی دهد و شایعه زیاد است. در حالی که خیلی ها بر این باورند که در نهایت برانکو سرمربی ایران خواهد بود شایعاتی درباره احتمال حضور لوپتگی سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا هم روی نیمکت تیم ملی شنیده می شود. در همین حال رلانیو، سردبیر روزنامه مطرح as اسپانیا حرف جالبی در این باره زده است. او می گوید: «از پیشنهاد رسمی امارات به لوپتگی خبر دارم اما درباره ایران، واقعا چیزی ندارم که بگویم، بعید است پیشنهادی در کار باشد، البته ایران توان پرداخت هزینه لوپتگی را ندارد، دردسرهای مالی او برای شما بیش از کی روش خواهد بود.»