آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۴۲
فناوری
۱۷
تاپ اپ

یک تقویم 12 کاره برای گوشی های هوشمند

میترا جلیلی

امروزه گوشی های هوشمند بیشتر نیازهای کاربران را برطرف می کند و به همین دلیل هم این کالای دیجیتال یک وسیله ضروری محسوب می شود.

یکی از نیازهای روزمره کاربران نیز مراجعه به تقویم است. با توجه به اینکه تقویم گوشی های هوشمند وارداتی به صورت میلادی طراحی شده است، نیاز به تقویم ایرانی نیز احساس شد و بسیاری از توسعه دهندگان اپ ایرانی شروع به طراحی آن کردند.

یکی از بهترین نمونه اپلیکیشن های تقویم، «نسیم صبح» است که رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و براحتی می توانید در آن به جست و جو بپردازید. منوی این اپلیکیشن، 12ویژگی مختلف را نشان می دهد که با کلیک روی هرکدام می توانید موضوع موردنظرتان را در این اپ جست و جو کنید. یکی از بخش های جالب توجه این تقویم، تعطیلی یاب است که با کلیک روی آن می توانید کل تعطیلات سال را به صورت یکجا ببینید و برای روزهای تعطیل یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

همچنین می توانید تاریخ تولد دوستان و اعضای فامیل را در آن ذخیره کنید. در این روزهای مشخص اپلیکیشن برای شما آلارم می فرستد وبه این ترتیب تولد هیچ کدام از دوستانتان را فراموش نمی کنید. جالب است که این اپلیکیشن دستی هم در پیش بینی آب و هوا دارد و به صورت دقیق می توانید از وضعیت بارندگی، گرما و... در محل مورد نظرتان مطمئن شوید. این اپ که حجم 14.7مگابایتی در گوشی شما اشغال می کند را می توانید از کافه بازار به صورت رایگان بارگذاری کنید.