آرشیو پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۶۹
ورزشی
۹

لغو دیدار رده بندی لیگ بسکتبال و اهدای عنوان سومی مشترک!

بنا به درخواست مسئولان تیم‎های پتروشیمی و شیمیدر و موافقت کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، دیدار رده‎بندی میان این دو تیم برگزار نمی‎شود.

تیم های پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران با متحمل شدن شکست برابر نفت آبادان و شهرداری گرگان از مجموع چهار دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، از صعود به فینال این مسابقات بازماندند تا برخلاف بسیاری از پیش بینی ها و انتظارات، در مرحله رده بندی و برای کسب جایگاه سوم به مصاف هم بروند. این در حالی است که مسئولان این دو تیم در نامه ای به فدراسیون بسکتبال، متقاضی لغو دیدارهای رده بندی شدند. این درخواست با موافقت کمیته مسابقات همراه بوده است.

ورژ آبکاریان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با اعلام این خبر گفت: ضمن موافقت با درخواست مطرح شده برای لغو دیدارهای رده بندی میان دو تیم پتروشیمی و شیمیدر، هر دو تیم را به عنوان تیم مشترک سوم در این فصل از مسابقات معرفی می کنیم. وی تاکید کرد: این موضوع امروز چهارشنبه به صورت رسمی به مسئولان دو تیم اطلاع رسانی می شود.

مسئول کمیته مسابقات تاکید کرد که دیدارهای فینال لیگ بسکتبال طبق برنامه ای که از پیش اعلام شده بود از جمعه میان دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان آغاز شده و حداکثر تا دیدار پنجم ادامه خواهد داشت.