آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چهارراه کوکاکولا را دریابید! بیشترین آمار سدمعبر در چهارراه کوکاکولا، واقع در خیابان پیروزی تهران است. شب ها عده ای در حاشیه خیابان بساط پهن می کنند، به طوری که خودروها برای عبور مشکلات فراوانی را تحمل می کنند. این وضع بیشتر شب ها ادامه دارد. از شهرداری منطقه 13 تقاضای رسیدگی داریم.

حسین پورتهرانی

چرا توقف خارج از ایستگاه؟ متاسفانه برخی رانندگان اتوبوس خط 277- بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر، صبح ها که ساعت 5:45 یا 6، از خیابان شکوفه، ایستگاه سیرجان، سوار اتوبوس می شویم، خارج از ایستگاه، به ویژه مقابل ورزشگاه شهید شیرودی توقف و مسافر پیاده می کنند، درحالی که چندقدم بالاتر از ورزشگاه، ایستگاه شهید نامجو است و مسافران به راحتی می توانند از اتوبوس پیاده شوند. از مسئولان شرکت واحد اتوبوس رانی تهران تقاضا دارم برای رفع مشکل چاره ای اساسی بیندیشند.

اعظم علیان از تهران

سوال از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: آیا افرادی که در زمینه دندانپزشکی تبحر دارند، اما مدرکی ندارند به راحتی می توانند در این امر دخالت و طبابت کنند؟ یا اینکه با نظارت دندانپزشک اجازه فعالیت در زمینه دندانپزشکی دارند؟

یک مخاطب

گرانی هزینه دندانپزشکی: هزینه عصب کشی و پرکردن یک دندان حدود 500 هزار تومان می شود. افرادی که قدرت پرداخت ویزیت های این چنینی را ندارند و دندان هایشان باید ترمیم شود، تکلیفشان چیست؟ بیمارستان میلاد یا درمانگاه های وابسته به تامین اجتماعی، فقط کشیدن دندان ها و پرکردن سطحی را با دفترچه بیمه انجام می دهند. این مسئله باعث شده تعداد دندان های پوسیده بیماران بیشتر شود!

فرخی پور

فقر فرهنگی هنگام تصادف: متاسفانه فقر فرهنگی باعث شده برخی رانندگان به محض تصادف، به جای اینکه منتظر ماموران راهنمایی و رانندگی شوند، با یکدیگر درگیر شده و با خشونت های رفتاری، صحنه حادثه را به محل تماشای رهگذران تبدیل کنند. به راستی چرا برخی ها به عادت های ناپسند مبتلایند؟

علی از تهران