آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۰۹
سیاست
۳
روزنه

تبریک حسن روحانی به فرمانده جدید سپاه

ایسنا: رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی از سوی مقام معظم رهبری به سمت «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را تبریک گفت. حجت الاسلام حسن روحانی در این پیام همچنین از تلاش های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، تقدیر کرده است. متن پیام تبریک حسن روحانی به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را که نشان از تعهد، توانمندی و خدمات ارزشمندتان در عرصه های مختلف از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد، تبریک می گویم. امیدوارم در سایه عنایات الهی، با حضور موثر شما در این جایگاه مهم و بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت های آرمانی و ماموریت های قانونی و نیز توانمندی های پرسنل انقلابی، خدوم و مردمی سپاه، بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامی در برابر هرنوع تهدید و توطئه دشمنان، و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، در چارچوب قانون اساسی باشیم. دوام توفیق شما را در این مسئولیت و مقطع حساس، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. همچنین از تلاش های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، تقدیر می کنم.

همچنین، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون اول رئیس جمهوری، رئیس دفتر رئیس جمهوری، وزیر خارجه، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، شهردار تهران، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس فراکسیون امید مجلس، فرمانده ارتش در پیام هایی جداگانه به سردار سلامی تبریک گفتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاون هماهنگ کننده سپاه نیز در پیامی مشترک این انتصاب را تبریک گفتند.