آرشیو چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۴
صفحه اول
۱

جام جم در گفت وگو با کارشناسان بررسی کرد : کدام دستگاه ها آرایش جنگی بگیرند؟

گروه اقتصاد: حضرت آیت ا... خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 11 اردیبهشت در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور به آرایش جنگی دشمن و تهاجم آنان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، نفوذ اطلاعاتی و ضربه زدن به وسیله فضای مجازی اشاره کردند و گفتند: آمریکا و صهیونیسم در همه ابعاد در حال برنامه ریزی و اقدام هستند البته این مختص دولت فعلی آمریکا نیست، قبلی ها هم همین کارها را با دستکش مخملین انجام می دادند اما کمکی که رئیس جمهور فعلی آمریکا به ما کرده این است که این دستکش را درآورده و همه آن چدن پنهان در زیر دستکش آمریکایی ها را می بینند.

ایشان تاکید کردند: در مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد و همه مسوولان، آحاد ملت و افراد توانا و نخبه در هر زمینه ای مشغول کارند با احساس مسوولیت و آمادگی وارد میدان شوند.

رهبر معظم انقلاب پیش از این هم در اولین روز سال 98 در اجتماع پرشور انبوه زائران و مجاوران حرم رضوی، به لزوم ایجاد بازدارندگی در جنگ اقتصادی با دشمن، اشاره کرد و گفتند: امروز بحمدا... همه مسوولان به این باور رسیده اند که دشمن در حال جنگ با ما است و بروز و ظهور آن در مسائل اقتصادی است.

حضرت آیت ا... خامنه ای افزودند: البته ما باید در این جنگ، دشمن را شکست دهیم و به توفیق الهی، او را شکست خواهیم داد اما این کافی نیست بلکه باید بازدارندگی ایجاد کنیم و به مرحله ای برسیم که دشمن احساس کند نمی تواند از معبر مسائل اقتصادی به کشور ضربه وارد کند و ملت را تحت فشار قرار دهد.

با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در گفت وگو با کارشناسان به این موضوع پرداختیم که کدام دستگاه ها باید در شرایط فعلی کشور، آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرند.