آرشیو سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۱
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

سیل امسال پیام های روشنی برای مسئولان دست اندرکار ساخت سدها داشت. سد باید به شدت محکم با مصالح عالی و توسط متخصصان ساخته شود، تا استحکام سیل های مهیب تر را داشته باشد. ثانیا دریاچه پشت سد خیلی وسیع باشد، سدهای مشهد مثل ارداک، طرق، گلستان و کارده هم باید مقاوم سازی شود. هم دریاچه و حریم سد باید وسیع باشد. در این سدها اکنون کنار دریاچه و حریم توسط عده ای تصرف شده که باید رفع تصرف شود. دورکردن متصرفان کیفیت آب سدها را نیز ارتقا می دهد.

یک مخاطب

با توجه به سیاست های اخیر دولت و تصویب مجلس برای توسعه جایگاه های سوخت گیری گاز سی ان جی برای صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت نسبتا گران بنزین و مدیریت و کنترل بهتر آن، شایسته است مسئولان محترم شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران و شرکت ملی گاز ایران منطقه اصفهان، برای احداث حداقل یک جایگاه سوخت گیری سی ان جی در منطقه وسیع و پرجمعیت و پرتردد شهرک «خانه اصفهان» واقع در شمال شرقی شهر بزرگ اصفهان اقدام کنند. این شهر با سابقه طولانی و قدمت شهری بیش از 55 سال، درحال حاضر جایگاه سوخت گیری سی ان جی ندارد. لطفا مسئولان محترم برای رفاه حال اهالی این منطقه و مسافران یک جایگاه سی ان جی احداث کنند.

یک مخاطب از اصفهان

یک ملک خیلی قدیمی و تاریخی در خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه رجب بیگی، پلاک 13 وجود داشت که متاسفانه این ملک در تعطیلات عید تخریب شده است، این ملک بسیار دیدنی بود و در معرض دید قرار داشت؛ جا دارد مراجع ذی ربط پیگیری کنند که از تخریب این اماکن جلوگیری شود.

یک مخاطب

بازنشسته هستم، شرکت مخابرات 19 سال است که حدود 90 میلیون از ما گرفته و قرار بود آپارتمانی را پنج ساله به ما تحویل دهند؛ ولی همچنان منتظریم و هیچ اتفاق نیفتاده و خبر جدیدی هم نشده است

یک مخاطب