آرشیو پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۳۴۲۳
دیپلماسی
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

سمساری ها و میوه فروشان دوره گرد سلب آسایش می کنند: ساکنان خیابان سیرجان، تقاطع کوچه های عسگری و رازی از شهردار منطقه 14 تقاضا دارند به تخلف ها و مزاحمت های سمساری ها و میوه فروشان دوره گرد که در این محل وقت و بی وقت از ساکنان سلب آسایش می کنند، رسیدگی کند. بارها این مسئله رسانه ای شده اما دریغ از رسیدگی و پاسخگویی!

یک مخاطب

گرانی خرما: قیمت خرما بسیار گران است. چه دلیلی دارد محصولات وطنی با قیمت گران عرضه شود؟

مهدیه مرادی

رنج گرانی و بی پولی: گرانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی روزبه روز بیشتر خود را به رخ خانواده های کم درآمد و حقوق بگیر می کشد. کمر نان آوران و سرپرستان خانواده زیر بار گرانی له شده است. بسیاری از مردم کم درآمد قدرت پرداخت قبوض آب، برق، گاز و تلفن محل سکونتشان را ندارند. از طرفی هم بیشتر مایحتاج ضروری گران است و مردم از گرانی ها و مشکلات اقتصادی به مطبوعات متوسل می شوند تا بلکه بتوانند از طریق تریبونی که در اختیار دارند، مشکلاتشان را به گوش مسئولان دست نیافتنی و بالادستی ها برسانند. اما گویا بالادستی ها مردم را فراموش کرده اند و فقط شعار مبارزه با گرانی می دهند!

علی اکبر فرقانی

گرانی ماکارونی چه توجیهی دارد؟ افزایش ناگهانی قیمت ماکارونی و بی توجهی مسئولان به این موضوع چه توجیهی دارد؟

محمد علوی

تفاوت قیمت زولبیا و بامیه: قیمت زولبیا و بامیه در تهران به طور میانگین کیلویی 17 الی 20 هزار تومان است. علت تفاوت قیمت چیست؟

عرفان از تهران

حالا که آقایان اعتراف می کنند مشکلات به خاطر مدیران ناکارآمد است، بهتر نیست لااقل تصمیم گیری های کلان به گروهی از استادان باسابقه دانشگاه و فرهنگیان باسواد و دلسوز سپرده شود؟ مدیران محترم هم قدمشان روی چشم ، با دریافت حقوق سرجایشان باشند، فقط وضع را از این بدتر نکنند.

کریمدادی