آرشیو یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۳
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

لنس (برزیل)

آخرین تحولات لیگ فوتبال برزیل و رقابت تیم های نامدار بوتافوگو و اینتر ناسیونال پروتو الگره و همین طور باهیاس صفحه اول این نشریه را در نوردیده است. لنس گزارش طولانی از مسابقات کوپا آمه ریکای امسال نیز دارد که تیرماه برگزار می شود و طی آن مدعیان فتح این جام به دقت گزینش و توصیف و آسیب شناسی شده اند.

مارکا (اسپانیا)

در واپسین روزهای فصل جاری لیگ فوتبال اسپانیا مارکا پای صحبت های لوییس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا نشسته و صحبت های وی را پیرامون ادامه مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا 2020 آورده است. مارکا البته نگاهی به دیدارهای این هفته لیگ اسپانیا هم دارد و دیدارهای بارسلونا، رئال و اتلتیکو مادرید با رقبایشان را به زیر ذره بین برده و از فاقد هیجان بودن آنها یاد کرده است.

لارپوبلیکا (ایتالیا)

اعلام قطع همکاری یوونتوس با الگری سرمربی موفق پنج سال گذشته اش به قدری مهم تلقی شده که این روزنامه سیاسی معتبر هم عکس اصلی خود را به چهره این مربی اختصاص داده و گزارشی را هم در این خصوص آورده که طی آن به دلایل این جدایی اشاره و در این خصوص رایزنی شده است. لارپوبلیکا نوشته سران یوونتوس معتقدند خواسته های الگری برای فصل بعدی غیر عقلایی بوده است.