آرشیو یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۳
فرهنگی
۶

روی خط خبر

ابلاغ سه شیوه نامه مرتبط با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات

نظربه اهمیت اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، سه شیوه نامه مرتبط با این قانون که به تایید رئیس جمهوری رسیده، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، به دستگاه های مشمول قانون ابلاغ شد. حسین انتظامی دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با اعلام این خبر افزود: شیوه نامه های انتشار و دسترسی به اطلاعات «موسسات خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی»، «تشکل های مردم نهاد» و «بنگاههای اقتصادی عمومی» به تایید رئیس محترم جمهوری رسیده است.

معاون هنری ارشاد میهمان ارکستر سمفونیک تهران

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه بزرگان موسیقی ایران شامگاه جمعه میهمان اجرای ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت بود. ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حیدریان رپرتواری از آهنگسازان کلاسیک را اجرا کرد و گرالد پرین فالک نوازنده اتریشی به عنوان سولیست، ارکستر سمفونیک تهران را همراهی کرد.

اجرای «نفرین قحطی زدگان» خطیبی

نمایش «نفرین قحطی زدگان» به کارگردانی اشکان خطیبی و با حضور آناهیتا درگاهی، میرسعید مولویان و هامون سیدی روی صحنه می رود. «نفرین قحطی زدگان» نوشته سام شپارد است که با بازنویسی و دراماتورژی امید سهرابی اواخر خرداد اجرا می شود.