آرشیو دو‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۴
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

اوله (آرژانتین)

آخرین تحولات لیگ فوتبال آرژانتین و قیاس شکل بازی و دستاوردهای بوکاجونیورز با تیم های تحت هدایت پپ گواردیولا به لحاظ ارائه فوتبالی زیبا و مبتنی بر پاس های پرشمار، صفحه اول این نشریه را تسخیر کرده است. «اوله» مطلبی در بزرگداشت کارلوس ته وز، مهاجم مشهور آرژانتین نیز دارد که سال ها در اروپا توپ زد اما از چهار سال پیش به لیگ کشورش رجعت کرده است.

اوجوگو (پرتغال)

ثبت سی و هفتمین قهرمانی بنفیکا در لیگ فوتبال پرتغال و عکسی از مردان شادمان و جام به دست این تیم، تمامی صفحه اول این روزنامه را درنوردیده است. بنفیکا این موفقیت را با کسب برد 1-4 مقابل سانتاکلارا برای خود حتمی کرد و یک بار دیگر از رقبای بزرگ و سنتی خود یعنی پورتو و اسپورتینگ پیشی گرفت. حرف های سرمربی و چند بازیکن بنفیکا هم در این نشریه آمده است.

مارکا (اسپانیا)

راهیابی والنسیا به فصل بعدی لیگ فوتبال قهرمانان اروپا که در هفته آخر لالیگا محرز شد و تیتر «اشتیاق اروپایی» در صفحه اول این نشریه جلوه ای ویژه دارد. «مارکا» گزارشی از اسپانیول و اتفاقات روی داده برای این تیم در فصل تازه پایان یافته لالیگا هم دارد و از برنامه های تیم دوم شهر بارسلونا برای فصل آینده پرده برداشته است.