آرشیو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۰
ورزشی
۹

تاج: حضور گل محمدی در تیم امید منتفی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از امضای قرارداد به تهران می آید

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید مجدد بر توافق قطعی با ویلموتس گفت که چند روز پس از امضای قرارداد، این مربی وارد تهران خواهد شد تا کارش را رسما آغاز کند.

مهدی تاج در تازه ترین اظهارنظرش درباره امضای قرارداد با مارک ویلموتس گفت: توافقات با ویلموتس انجام شده و تا سه شنبه هفته جاری در بلژیک قرارداد نهایی امضا خواهد شد و پس از آن این مربی برای شروع رسمی فعالیتش وارد تهران خواهد شد.

وی ادامه داد: مذاکرات ما با ویلموتس در بروکسل انجام شد و هر دو طرف از مذاکرات راضی بودیم. او اعلام کرد که پیش از امضای قرارداد باید ارزیابی از شرایط و امکانات فدراسیون فوتبال داشته باشد. بر این اساس به تهران آمد و قرار بود که لیگ را از نزدیک ببیند. او در حال حاضر شناخت خوبی از فوتبال ایران و شهر تهران دارد و نظرش کاملا نسبت به تهران و فوتبال ایران مثبت بوده است. رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بنا بود بر اساس توافق یکشنبه در بروکسل قرارداد امضا شود اما به دلیل پاره ای از گرفتاری ها، احتمالا سه شنبه این قرارداد در بروکسل امضا خواهد شد و او نیز چند روز پس از قرارداد برای شروع رسمی فعالیتش وارد تهران خواهد شد. وی ادامه داد: معیارهایی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی در نظر گرفته بود از ابتدا کاملا مشخص بود. تصمیم گرفته شده بود که مربی جدید تیم ملی فوتبال خارجی و جوان باشد و این دو ویژگی از فاکتورهایی بود که بر اساس آنها نسبت به مذاکره با گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران اقدام کردیم. تاج افزود: لوپتگی، رنار، ویلموتس سه گزینه فدراسیون فوتبال ایران بودند که بر اساس معیارهای کمیته فدراسیون مذاکرات با آنها انجام شده بود. مقرر شد که سرمربی جدید سنی بین 45 تا 55 سال داشته باشد و بر این اساس مذاکره با سه مربی جوان مذکور در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: نتوانستیم با لوپتگی به توافق برسیم چرا که نوع نگاهش مانع توافق نهایی شد. رنار نیز به جهت اینکه با مراکش قرارداد داشت مشکلاتی بر سر توافقات ما ایجاد کرد اما در نهایت ویلموتس گزینه ای بود که ویژگی های منحصر به فردی داشت و به جهت محبوبیت و سابقه خوبی از آن برخوردار بود، گزینه نهایی ما قرار گرفت.