آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۵
فناوری
۱۱

ماشین شست و شوی بی سیم در راه بازار

کوچک ترین ابزار تمیزکننده بی سیم در جهان با بهره گیری از امواج اولتراسونیک تمامی آلودگی ها و لکه ها را از بین برده و هر چیزی را از غذا گرفته تا لباس و جواهرات را تمیز می کند.

به گزارش «ایران آنلاین»، کوچک ترین ماشین شست و شو در جهان OmiSonic کارهای شگفت انگیزی را در کمترین زمان انجام می دهد. این فناوری بی سیم با صرفه جویی در مصرف آب تمامی لکه ها و آلودگی ها را از بین برده و کاربران را از پاک کردن لکه های سخت خلاص می کند. نحوه استفاده از این فناوری بسیار آسان است. تنها کافی است این سیستم را درون مقداری آب قرار داده و وسیله موردنظر خود را در آن قرار دهید. این سیستم از طریق بلوتوث با تلفن همراه کاربران اتصال پیدا کرده و با انتخاب گزینه مناسب برای شست و شو کار آغاز می شود. با انتشار امواج اولتراسونیک هزاران حباب در آب ایجاد شده و تمامی لکه ها و چربی ها را در سطوح میکروسکوپی پاک کرده و درخشان می کند.

این ماشین شست و شو با داشتن وزنی برابر 80 گرم کوچکترین فناوری شست و شو و قابل حمل در جهان به شمار رفته و در سفرها بسیار کاربردی است. این دستگاه بی سیم جیبی قادر به شست و شوی تمامی مواد غذایی، انواع لباس، کفش، جواهرات و حتی وسایل شخصی نوزادان بوده و بدون نیاز به برق یا سیم، تنها به کمک یک باتری تمامی لکه ها و آلودگی ها را از بین می برد. این سیستم ضد آب در مقایسه با ماشین لباسشویی تنها 2 درصد آب مصرف کرده و 40 برابر کمتر انرژی مصرف می کند. این فناوری با دوساعت شارژ قادر به چهار بار شست و شو بوده و در کمترین زمان 2 کیلو بار را شست و شو و پاکسازی می کند. ماشین شست و شوی بی سیم OmiSonic در حال حاضر در سایت کیک استارتر با قیمتی برابر 128 دلار امریکا پیش فروش می شود. پیش بینی شده است این فناوری تا اکتبر سال 2019 به بازارهای جهانی عرضه شود.