آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۱
اخبار کشور
۳

بازدید متولی آستان قدس رضوی از مناطق سیل زده کلات

متولی آستان قدس رضوی در بازدید از مناطق سیل زده کلات گفت: مسئولان باید در ساخت و ساز ها نهایت دقت و نظارت را به کار ببرند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، متولی آستان قدس رضوی که برای بازدید از مناطق سیل زده کلات به این مناطق سفر کرده بود در جمع مردم سیل زده کلات گفت: اگر من جای قوه قضائیه بودم مسئولانی را که در سیل اخیر در کلات بی تدبیری انجام داده اند را به پای میز محاکمه می کشاندم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: باید هم مردم پیگیر باشند که رعایت نکات اولیه را مقابل سیل انجام دهند و هم مسئولان باید در ساخت و سازها نهایت دقت و نظارت را به کار بندند.

وی که با ورود به کلات و بازدید از این منطقه سیل زده، با توضیحات مسئولان و گفت و گو با مردم این شهرستان در جریان روند امدادرسانی خادمیاران رضوی قرار گرفت دستوراتی را برای تسریع خدمت رسانی به سیل زدگان و برنامه ریزی در زمینه رفع مشکلات مردم با رویکرد ایجاد اشتغال و توانمندسازی به معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی ابلاغ کرد.

دیدار با خانواده شهید سید جبار نبوی، زیارت مزار شهدا و سخنرانی میان مردم در مسجد جامع کلات از دیگر برنامه های سفر متولی آستان قدس رضوی به شهرستان کلات بود.