آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۹۴۹۹
ورزش
۱۱

گوناگون

انصراف دارنده 6 مدال

دارنده 6 مدال المپیک و جهان و کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، استعفای کتبی خود را از شرکت در انتخابات به مسجدی سرپرست دبیری فدراسیون ارسال کرد. به این ترتیب حیدری که یکی از مدعیان اصلی انتخابات فدراسیون کشتی محسوب می شد به صورت رسمی از کارزار انتخاباتی فدراسیون کشتی کنار کشید.

مخالفت با جدایی قائدی

مهدی قائدی که بازی های خوبی را برای استقلال انجام داده مورد توجه باشگاهی کویتی قرارگرفت و این باشگاه حاضر بود 200 هزاردلار برای او پرداخت کند.باشگاه استقلال مخالفت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده و حاضر نیست ستاره تیمش را از دست بدهد.

ستاره آلمانی تمدید کرد

ستاره آلمانی رئال قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال آمد و یکی از خریدهای موفق پرس در این چند سال گذشته بود. او به همراه رئال 3 بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

جدایی شاگرد گواردیولا

معتبرترین نشریه ورزشی آلمان ادعا می کند سانه فصل بعد شاگرد گواردیولا نیست.رسانه آلمانی حتی درادامه به این نکته ذکرکرد در صورت قطعی شدن موضوع انتقال سانه، بایرن مونیخ که دنبال انقلابی عظیم درکادر بازیکنانش است، نخستین مشتری برای این بازیکن خواهد بود.

فرصت قطبی به فولاد

سرمربی فصل پیش فولاد برای ماندن در این تیم خیلی منتظر نمی ماند.قطبی که تمایل دارد هر چه زودتر وضعیتش برای فصل آینده مشخص شود از مسئولان باشگاه خواسته ظرف یکی دو روز آینده تکلیف وی را مشخص کنند.

توتی، مدیر فنی می شود

باشگاه رم ایتالیا به توتی سمت مدیر فنی تیم را پیشنهاد داد؛ سمتی که نفوذ وی را در هیئت مدیره باشگاه به شدت تقویت می کند. در صورتی که توتی این سمت را بپذیرد، گلادیاتور تمام نشدنی باشگاه رم، نفوذ و قدرت قابل ملاحظه ای را درهیئت مدیره به دست خواهد آورد.

شرط منصوریان برای ماندن

منصوریان سرمربی ذوب آهن برای ادامه همکاری به توافق دو ساله رسیده است ولی این شرط را گذاشته است که قراردادهای بازیکنان تیمش تمدید شود چرا که آنها در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و به وحدت تاکتیکی رسیده اند.

استوکس از تراکتور می رود

استوکس، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی پس از عملکرد پرنوسان دراین تیم از جمع سرخپوشان جدا می شود.علاوه بر این بازیکن، طیبی، مدافع باتجربه تیم تراکتورسازی هم دیگر بازیکنی است که ازاین تیم جدا خواهد شد.