آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۱
ورزشی
۹

وزیر ورزش: امیدواریم امسال بیشترین سهمیه را برای المپیک کسب کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم سال 98 که با محدودیت های مالی هم مواجه هستیم توام با کسب بیشترین سهمیه در المپیک و پارالمپیک 2020 شود.

مسعود سلطانی فر در تازه ترین صحبت های خود اهمیت بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرار داد و گفت: در فاصله حدود 14 ماه تا بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو از حدود یک سال و نیم پیش مجموعه ورزش ایران در قالب وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین فدراسیون های ورزشی در یک مجموعه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک را در یک حرکت جمعی آغاز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در راستای حضور در بازی های المپیک چند رویداد مهم را به عنوان ارزیابی در دستور کار قرار دادیم تا عملکرد ورزشکاران به عنوان یک برنامه جامع مد نظر و ارزیابی قرار گیرد. سلطانی فر تصریح کرد: از آن روزی که شروع کردیم بازی های کشورهای اسلامی در باکو با درخشش قهرمانان ایران همراه بود و سپس در بازی های داخل سالن آسیا نیز ورزشکاران ما درخشش خوبی داشتند. در رویدادهای مهم بازی های آسیایی و پاراآسیایی هم اتفاقات خوبی رخ داد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این سه رویداد تحلیل و تفسیری شد به آنچه می خواستیم برسیم، اظهار داشت: با این آمادگی که به مرور بدست می آید ان شاءالله بتوانیم سهمیه های لازم را از طریق مختلف بدست آوریم و امیدوارم سال 98 که با محدودیت های مالی هم مواجه هستیم توام با کسب بیشترین سهمیه در المپیک و پارالمپیک 2020 شود.