آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، شماره ۵۳۸۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

#تقاطع_تصادف

سپهری از تهران: ابتدای خیابان هنگام از رسالت به تقاطع فرجام دارای چراغ چشمک زن است و متاسفانه خودروهای عبوری بدون رعایت حق تقدم عبور می کنند که باعث تصادفات و دیگر مشکلات شده است.

#چراغ_ترافیک

جلیلی از تهران: نبود چراغ راهنمایی و پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان امیری طائمه واقع در چهارراه کیخسرو فلکه اول تهرانپارس باعث کندی تردد و ترافیک شده است.

#موش_مزاحمت

جمالی از تهران:با شروع فصل گرما و جولان حیوانات موذی مانند موش در جوی های آب خیابان امیرنیا واقع در استاد حسن بنا باعث معضلاتی برای ساکنان شده است. از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی دارم.

#میرداماد_متکدی

دریانی از تهران: حضور متکدیان در بلوار میرداماد باعث آزار و اذیت عابران پیاده شده و جلوه بسیار بدی این منطقه پیدا کرده است.

#تبعیض_وانت بار

غلامی از تهران: همانند وانت بارهای دیگر در بلوار هجرت واقع در منطقه 14 تهران می خواستم بساط فروش میوه را برپا کنم که شهرداری خیلی زود رسید و برخوردی قاطع و محکم با بنده داشت و اجازه فعالیت نداد، این در حالی است که وانت بارهای دیگر همان موقع و در همان مکان آزادانه و بدون هیچ مزاحمتی به فعالیت خود ادامه می دادند. این موضوع نشانگر چیست؟

#دارو_تبلیغ

بلقا از تهران: متاسفانه در حالی تبلیغات گسترده داروهای پزشکی در سایت های اینترنتی و تلویزیون زیاد شده که هیچکدام از این محصولات مجوز پزشکی ندارند و به راحتی تبلیغ می شوند.

#جایگزین_90

سعید از شیراز: چرا مسوولان سازمان صداوسیما برنامه مناسب و درخوری جایگزین برنامه پرمخاطب 90 نمی کنند؟

#یک بام و دو هوا_نان

کمالی از تهران: قیمت آرد افزایش زیادی داشته است و با قیمتی بالاتر به نانوایان عرضه می شود. این درحالی است که به نانوایان اجازه گران کردن نان را نمی دهند. چرا؟