آرشیو چهار‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* مقصر ماجرای پورشه سوار قاتل، نمایندگانی هستند که با لابی گری به مسئولان اشرافی رای دادند و به سوگندی که خورده بودند پایبند نبودند. باید وزرای اشرافی را در زمان لازم برکنار می کردند تا خوی غیرانسانی اشرافی گری این طور در این قشر نوکیسه جامعه توسعه پیدا نکند.

2274—0921

* می خواهم بگویم مدیران اشرافی شرمتان باد که فرزند معنوی پورشه سوار شما خیلی راحت در خیابان آدم زیر می گیرد بعد هم فریاد می زند کشتیم که کشتیم. دیه اش را می دهیم.

8455—0912

* به همان اندازه که راننده قاتل پورشه در برخورد با پراید مقصر است و جنایتکار، آن دخترک هم که توی خیابان با پسرک عیاش کورس گذاشته مقصر است و باید مجازات شود! جامعه تا کی باید تاوان این جماعت اشرافی وحشی را بدهد؟!

9087—0901

* جان مردم برای مرفهین بی درد جامعه به حدی بی ارزش شده که یک جوان 21 ساله قربانی کورس گذاشتن دو دختر و پسر هرزه در اصفهان می شود. مدیران اشرافی جامعه را به کجا می برند؟

8530—0936

* ورود رئیس محترم دستگاه قضا در حوزه عملکرد مدیران بی کفایت و فاسد اقتصادی نوعی خط شکنی محسوب می شود که باید آن را به فال نیک گرفت درست هم همین است که مدیران مسبب اخلال اقتصادی کشور احساس امنیت نداشته باشند و عقوبت سوءمدیریت های خود را تحمل کنند.

6263—0938

* با کوچک ترین تحرک دشمنان علیه ایران بلافاصله روزنامه های زنجیره ای داخل کشور در مطالبی ارعاب انگیز با روح و روان مردم بازی می کنند بنویسید این مزدوری آنان برای بیگانگان هرگز از ذهن ملت پاک نخواهد شد. در ضمن باید عوامل پشت پرده آنان دستگیر و محاکمه بشوند.

3107—0902

* آقای بعیدی نژاد سفیر کشورمان در انگلیس در مورد برجام اظهارنظر کرده و به دولتمردان انگلیسی که دشمنان قسم خورده نظام محسوب می شوند اطمینان داده که ایران تحت هیچ شرایطی از برجام خارج نخواهد شد. ایشان چرا و با چه مجوزی ایران و ایرانیان را در مقابل دشمن ناتوان جلوه داده است.

علیمردانی

* به عنوان تولیدکننده کودهای شیمیایی و انواع محصولات پلاستیکی در یک شهر محروم کشور، مسجد سلیمان با ده ها نیرو و چندین سوله مشغول خدمت بودم که با سیاست های غلط واردات بی رویه دولت و عدم حمایت وزارت جهاد کشاورزی، متاسفانه تمام نیروهای خود را از دست دادم و تولیدم از رونق افتاد! و برای 50 میلیون تومان 2 سال بازداشت شدم! و زندگی ام هم متلاشی شد! از مسئولان امر درخواست می شود مشکلات ما تولیدکنندگان را مرتفع نمایند. از فرمانده محترم سپاه مسجدسلیمان که به سخنان و درددل من توجه و راهنمایی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

اسفندیار جلیلی- مسجدسلیمان

خبرنگار روزنامه همشهری از آقای تاجزاده از محکومان فتنه 88 سوال کرده با این کارنامه بدی که اصلاح طلبان از خود به جا گذاشته اند آینده را چگونه می بینند. ایشان با پررویی تمام جواب داده مردم در عقبه یک گروه و جریان متوقف نشده و با توجه به آینده رای می دهند. واقعا این جماعت و مردم را اصلا به حساب نمی آورند و فکر می کنند مردم محکوم به آن هستند که بدون توجه به عملکرد گذشته هرچه اینها گفتند باید تبعیت کنند.

5364—0912

* زنان و دخترانی که پوشش اسلامی را رعایت نمی کنند هم در حق خود جفا می کنند و هم درحق مردانی که به سبب بی مبالاتی آنها مرتکب گناه می شوند و هم در حق همسران و فرزندان. وقتی کسی دائم مرتکب گناه است چگونه می خواهد فردا فرزند پاک و جوانمرد تربیت کند!

7616—0918

* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می شود، گرفتن مالیات از ساختمان های خالی را پیگیری کنند... بخشی از نوسانات قیمت مسکن زیرسر این متمولین مالک چند ساختمان است؟! از من تولیدکننده جزء مالیات می گیرند ولی از چنین افراد صاحب چند ساختمان ریالی دریافت نمی شود. چرا؟!

3673—0910

* کمر ائتلاف سعودی شکسته شده است و حالا ترس در کشورهای ائتلاف سعودی از حمله پهپادها و موشک های انصارالله یمن هر لحظه بیشتر می شود.

8997—081

* نبردهای انصارالله یمن با حمله به تاسیسات نفتی آل سعود به وسیله پهپادهای خود ثابت کردند در این جنگ نابرابر دست برتر را دارند و هرگاه اراده کنند گلوی عربستان را فشار خواهند داد.

9590—0914

* عروسم برای زایمان به زایشگاه مراجعه کرد مبلغ 12 میلیون تومان پول گرفتند. خطاب به وزیر بهداشت بنویسید با این وضع است که شاهد کاهش وحشتناک میزان ازدواج و تولد در کشور شده ایم.

8834—0916

* به علت نبود نظارت و بازرسی قیمت سیمان سه هزار تومانی به 30 هزار تومان آهن کیلویی 2 هزار به 8 تا 9 هزار تومان رسید. لطفا کیهان مقایسه ای با قیمت های فروردین 97 داشته باشد تا دولت متوجه افزایش قیمت ها باشد شاید تکانی به خودش بدهد!

9401—0915

* ماه مبارک رمضان از نیمه اش گذشت با این وصف در سطح شهر چند تابلوی مناسب این ایام نصب نشده است. ولی برای کنسرت های همراه با رفتارهای غیرشرعی و بدحجابی و... سطح شهر را با انواع تابلوهای تبلیغاتی پوشش می دهند. چه سری است که مدعیان اصلاحات میانه خوبی با ارزش های والا ندارند؟

7956—0935

* به مناسبت ماه مبارک رمضان سریال برادرجان از شبکه سه سیما در حال پخش است. یک عده افراد عصبی و پرخاشگر همراه باطعنه، نفرین و ناله چه چیزی را می خواهند به مخاطب منتقل کنند؟! چرا در ماه مبارک رمضان سریال هایی با مضامین دینی، فرهنگی و نشاط معنوی پخش نمی شود؟

8136—0913

پاسخ آقای احمد مازنی نماینده مجلس

در پاسخ به مطلب مندرج در ستون کیهان و خوانندگان 98/2/26 به نقل از یکی از خوانندگان مبنی بر اینکه «رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس (مازنی) در ضیافت افطار رئیس جمهور موضوع مذاکره باشیطان بزرگ را مطرح و از رئیس جمهور می خواهد پاسخ تلفن های ترامپ احمق را بدهد!» به آگاهی می رساند بنده در ضیافت افطار رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی حضور نداشتم و اساسا چنین جمله ای را در جای دیگری نیز نگفته ام. این موضوع کذب محض است.