آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۲
اخبار کشور
۳

آیت الله خاتمی در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری: جایگاه عقیدتی سیاسی در درون نیرو های مسلح بسیار ارزشمند است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم، چون انقلاب ما یک اتقلاب دینی و ایدئولوژیک بود و بحمدالله امروز نیرو های مسلح ما در تراز جمهوری اسلامی و مایه فخر و غرور ملی هستند.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نهاجا ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) گفت: یکی از تفاوت های اساسی نیرو های مسلح نظام اسلامی با سایر نظام های غیراسلامی آموزه های دینی برای کارکنان نظامی است؛ به همان اندازه که جهاد در راه علم و فناوری ارزشمند است، باید به دنبال آموز های دینی بود و روحیه ایثارگری و شجاعت و جهاد در راه خدا را در نیرو های مسلح تقویت کرد که این مهم از وظایف عقیدتی سیاسی هاست. از همین رو جایگاه عقیدتی سیاسی درون نیرو های مسلح بسیار ارزشمند است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم، چون انقلاب ما یک انقلاب دینی و ایدئولوژیک بود و بحمدالله امروز نیرو های مسلح ما در تراز جمهوری اسلامی و مایه فخر و غرور ملی هستند.