آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۰
ورزش
۱۱

گوناگون

قطبی از فولاد جدا شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد بعد از اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر از جمع قرمزهای اهوازی جدا شد. قطبی و فولاد در مورد رقم قرارداد فصل آینده به توافق نرسیدند.

وزنه برداران در اردوی جهانی

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند، از 10 خردادماه در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران استارت می خورد.

تاج در بلژیک امضا می کند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد با ویلموتس وارد بلژیک شد. ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی هفته گذشته وارد ایران شد و ضمن انجام مذاکرات نهایی با مسئولان فدراسیون فوتبال، از امکانات فوتبال کشورمان بازدید کرد.

تنها هدف، کمک به استقلال

فرهاد مجیدی گفت: من عضو کوچکی از خانواده استقلال هستم. هر کمکی هر زمانی که بتوانم در هر پستی انجام می دهم. استقلال بخشی اززندگی من است.

سرجیو: بازیکنان ایرانی بهترین هستند

سرمربی پرتغالی نفت آبادان به تمجید از کیفیت بازیکنان ایرانی پرداخت. سرجیوگفت: ایران کشور بزرگی است و بازیکنان با استعداد زیادی دارد و ذهنیت بازیکنان در مسیر درستی قرار دارد. من این بازیکنان را قدرتمند و از نظر تکنیکی خوب می بینم که قیمت بالایی هم ندارند. اگر امکانات و زیرساخت های خوبی برای بازیکنان ایرانی وجود داشته باشد، آنها به بهترین بازیکنان جهان تبدیل می شوند.

ژیرو با چلسی تمدید کرد

باشگاه چلسی با تمدید قرارداد اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی خود برای یک سال دیگر در آستانه فینال لیگ اروپا روحیه وی را دوچندان کرد.

برانکو به کرواسی می رود

سرمربی تیم پرسپولیس قصد دارد بعد از پایان بازی های این تیم راهی کشورش شود تا به استراحت بپردازد.پرسپولیس هفته آینده دراصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و در صورت برد دراین بازی باید فینال جام حذفی را مقابل داماش برگزار کند.به همین خاطر برانکو بعد از آخرین بازی تیمش به کرواسی خواهد رفت تا بعد از یک فصل سخت به استراحت بپردازد.

رکورد شکن پاداش گرفت

کمیته ملی المپیک پاداش رکوردشکنی قهرمان 3000 متر بازی های آسیایی را اهدا کرد. صالحی امیری ضمن یادآوری افتخارآفرینی غرورانگیز حسین کیهانی در بازی های آسیایی وی را به عنوان یکی از امیدهای کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک قلمداد کرد.