آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۷۰۶۶
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

فرانس فوتبال (فرانسه)

این هفته نامه معتبر با تمرکز بر موضوعات نیمار، راه آینده این ستاره برزیلی را ترسیم کرده و از انتخاب های وی برای فصل بعدی سخن گفته است. فرانس فوتبال راه های سرفرازی نیمار را توضیح داده و با خود وی و نزدیکان او نیز گفت وگوهایی صورت داده است. مطلبی درباره فرانک ریبری که از بایرن مونیخ جدا شده و گواردیولا که قصد ابقا در منچسترسیتی را دارد، سایر مقالات اصلی این نشریه است.

رکورد (پرتغال)

این نشریه در مصاحبه ای با سرمربی بنفیکا، رازهای قهرمانی مجدد این تیم در لیگ فوتبال پرتغال را مطرح کرده و از تاکتیک هایی سخن گفته است که بنفیکا در سایه آن یک بار دیگر بر رقبای بزرگ و سنتی اش سایه انداخت. مصاحبه ای با سرجیو کونسیسائو، رهبر پورتو و حرف های رافی نیا مهاجم اسپورتینگ لیسبون، دیگر مطلب عمده شماره دیروز رکورد است.

AS (اسپانیا)

این نشریه، بیلان اسفبار رئال مادرید را از زمان بازگشت زین الدین زیدان به این تیم به چاپ رسانده و از طرح های وی برای احیای کهکشانی ها در فصل آینده یاد کرده است. طرح هایی که جواب دادن آن منوط به خریدهای تازه ای می شود که رئالی ها در دستور کار خود قرار داده اند و سرآمدشان جذب ادین آزار از چلسی است و استخدام حداقل دو مهره عالی دیگر را هم دربر می گیرد.