آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
ورزش
۱۷

سرمربی فصل بعد استقلال مجیدی است؟

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید به زودی برگزار می شود و گرایش بیشتر اعضاء، انتخاب یک مربی خارجی خوب برای تیم است. قرار است این بار کمیته فنی در انتخاب مربی خارجی نقش داشته باشد.

نقش کمیته فنی که بعد از عدم استقبال شفر از نظرات آنها کمرنگ و شاید هم محو شده بود، حالا با جدایی شفر قرار است دوباره فعالیت هایش را از سر بگیرد. پرویز مظلومی، سخنگوی باشگاه استقلال درخصوص وضعیت فصل بعد کادر فنی تیم استقلال به جام جم گفت: «گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل بعد یک مربی خارجی است. در جلساتی که با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم 5 مربی خارجی مدنظر هستند که مطمئنا از میان آنها یکی انتخاب خواهد شد.»

اگر سرمربی خارجی بیاید، فرهاد مجیدی دوباره کمک اول خواهد بود؛ اما اگر این گونه نشود چه؟ فشارهای اقتصادی شاید اجازه استخدام سرمربی خارجی را ندهد و در آن صورت است که نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده مطرح خواهد شد و تقریبا همه اعضای کمیته فنی و هیات مدیره روی نام او اجماع نظر دارند. مجیدی در این چند بازی که به عنوان نفر اول روی نیمکت آبی ها نشسته، عملکردی قابل قبول داشته و همه از او راضی هستند. استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در هفته های اخیر 5 بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که حاصل آن سه پیروزی و دو تساوی بود. در این میان، شاید یک مورد مجیدی را از سرمربیگری آبی ها دور کند: این که هیات مدیره نخواهد مجیدی را که سرمایه اصلی باشگاه است به این راحتی و خیلی زود بسوزاند.اگر این گونه باشد آنها شاید باز هم به مجیدی به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی، فرصت کسب تجربه بدهند.