آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
ورزش
۱۷

فرشید اسماعیلی در گفت و گو با جام جم: بچه ها سنگ تمام گذاشتند

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال این روزها از فوتبال دور است. او اخیرا عضله زیر شکم خود را به تیغ جراحان سپرد. دانشگر مدافع استقلال هم برای این که نام و یاد او از خاطره هواداران و رسانه ها پاک نشود، بعد از گلزنی مقابل العین پیراهن این بازیکن را مقابل دوربین نشان داد تا به او روحیه بدهد.

اسماعیلی و دانشگر هم خانه هستند و از دوستان بسیار نزدیک هم به حساب می آیند. اسماعیلی درباره این اقدام همبازی اش می گوید: «دانشگر واقعا غافلگیرم کرد. خیلی دوست داشتم در این بازی های آخر فصل هم کنار تیم بودم و بازی می کردم ولی قسمت نشد چون واقعا درد داشتم و شب ها نمی توانستم بخوابم. در زمین بازی هم نمی توانستم درست و حسابی شوت بزنم. مجبور شدم جراحی کنم و از استقلال دور باشم. بچه ها سنگ تمام گذاشتند.»

او درباره حذف استقلال از آسیا هم چنین نظری می دهد: «کاش به دور بعدی می رفتیم. مستحق صعود بودیم. وقتی الهلال را بردیم خیلی ها این را گفتند. در بازی برگشت هم حق ما برد ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. در آزادی هم باید الدحیل را می بردیم. مقابل العین نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و حیف شد در ادامه بازی ها حضور نداریم. با این حال باید به بچه ها خسته نباشید گفت.»

فرشید درباره وضعیت خودش هم می گوید: «خدا را شکر خیلی بهتر شده ام و تمرینات سبکم را شروع کرده ام. فعلا مسابقات تعطیل است و زمان خوبی است تا بتوانم بهتر و بیشتر کار کنم تا برای فصل جدید با آمادگی کامل برگردم. انگیزه خیلی زیادی دارم و می خواهم در فصل جدید بازی های بهتری برای استقلال انجام دهم. امیدوارم بتوانم خواسته های هواداران را در فصل بعد برآورده کنم.»