آرشیو پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۳
اقتصادی
۴

یک مقام مسئول خبر داد: فرصت یک ماهه به متقاضیان مسکن مهرپردیس

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از تمدید یک ماهه به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده اند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر جاودان فر از تمدید یک ماهه به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده اند خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت 50 درصد متقاضیان بدهکار اقدام به تکمیل آورده خود کرده اند.

وی افزود: پروژه ملی مسکن مهر پردیس به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی و مسکونی در حال ساخت کشور به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و دغدغه شرکت عمران در حال حاضر تسریع و تکمیل این واحد ها است.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت 50 درصد از متقاضیان تاکنون نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کرده اند گفت: شرکت عمران جهت رفاه حال متقاضیان مهلت تقسیط آورده را که پیش از این تا پایان اردیبهشت بود، تا پایان خرداد تمدید کرد و لذا متقاضیان محترم جهت جلوگیری از تضییع حقوق سایر مالکان در مهلت مقرر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند چرا که دیگر این مهلت تمدید نخواهد شد.

جاودان فر ادامه داد: از مالکانی که انتخاب واحدشان انجام شد و تاکنون آورده نهایی خود را تکمیل نکرده اند و از تسهیلات ویژه شرکت عمران در خصوص تقسیط آورده بهره مند نشده اند درخواست داریم تا هر چه سریع تر نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند که در غیر این صورت و تا پایان مهلت مقرر، شرکت عمران برابر ضوابط نسبت به جابه جایی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد کرد.