آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۰۲
ورزش
۱۱

گوناگون

لیپی،دوباره سرمربی شد

مسئولان فدراسیون فوتبال چین لیپی را دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب کردند. بعد از برکناری لیپی از هدایت تیم ملی چین، کاناوارو مدتی هدایت این تیم را بر عهده گرفت ولی بار دیگر این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی چین انتخاب شد.

جدایی لژیونر سرخپوش

سرمربی اشلانسک لهستان به صورت رسمی از جدایی فرشاد احمدزاده ازاین تیم خبر داد. احمدزاده پس از جدایی از پرسپولیس با عقد قرارداد 12 ماهه به تیم اشلانسک پیوسته بود.

بازداشت اسطوره فوتبال

اسطوره فوتبال آرژانتین به اتهام شکایت همسر سابقش مبنی بر بدهکاری 5 میلیون پوندی بازداشت شد.مارادونا درسال های اخیر با یک دوجین مشکل کوچک و بزرگ ازجمله اعتیاد به کوکائین والکل دست و پنجه نرم کرد و اخیرا نیز پس از یک جراحی کاهش وزن چشمگیری پیدا کرده است.

صیادمنش در فنر باغچه

رسانه های ترکیه از انتقال رسمی اللهیار صیادمنش، مهاجم استقلال با قراردادی 5 ساله به فنرباغچه خبر دادند. باشگاه استقلال نیز از این انتقال 850 هزار دلار درآمد کسب کرده است.

ویلموتس سه ساله امضا کرد

سرمربی جدید تیم ملی ایران به زودی راهی تهران خواهد شد تا برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. ویلموتس با امضای قراردادی سه ساله که در بلژیک به امضا رسید، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران تا پایان جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.

گل ترابی در جمع نامزدها

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا نامزدهای بهترین گل هفته ششم این رقابت ها را معرفی کرد و گل مهدی ترابی هافبک تیم پرسپولیس به السد را دراین فهرست جای داد.

ونگر: به دنیای فوتبال بر می گردم

سرمربی سابق آرسنال از بازگشت زود هنگامش به دنیای مربیگری خبر داد. ونگرگفت: به زودی مرا در قامت مربی در فوتبال خواهید دید. به نظرم خیلی زود روی نیمکت مربیگری خواهم نشست اما من از دوران استراحت کمی لذت بردم.

تلاش برای حفظ رسن

مدیران باشگاه پرسپولیس درتلاش هستند تا قرارداد بشار رسن را تمدید کنند.باید دید مدیران پرسپولیس می توانند قرارداد رسن را بدون پرداخت مطالبات مالی و با کاهش مبلغ پیشنهادی مدیر برنامه های این بازیکن عراقی تمدید کنند.