آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

# خداحافظ _ سبد کالا

زهروند از تهران: چرا ادامه تحویل سبد کالای حمایتی مستمری بگیران که قرار بود نقدی واریز شود، فراموش شده و به حال خود رها شد؟

# خطر _ تهران _ساوه

گلشن از تهران: چرا اقدامات ایمنی در اتوبان تهران- ساوه که جاده ای حادثه خیز است و همیشه شاهد تصادفات در آن هستیم صورت نمی گیرد؟

# قیمت _ مشکوک

محمدی از تهران: بیشتر داروخانه ها قیمت های قدیم روی دارو را خط زده و با قیمت جدید داروها را به مردم عرضه می کنند. چرا؟

# دشواری _ وام ازدواج

زرین گو از تهران: تا کی مردم باید آزار و اذیت برای گرفتن وام ازدواج را تحمل کنند؟ چرا بانک مرکزی قوانین آسان تری را برای وام گیرندگان وضع نمی کند؟

# دروغ - خودروساز

یگانه از تهران: شرکت های خودروسازی هفته ای چند بار پیش فروش فوری محصولات خود را در سایت اعلام می کنند، ولی هنگام خرید اینترنتی، کمتر از چند ثانیه سایت بسته می شود و می گویند ظرفیت پر شد. چرا مسوولان بازرسی کشور به این تخلفات و دروغ های خودروسازان رسیدگی نمی کنند؟

# کم فروشی _لبنیات

ظفری از تهران: برخی از کارخانه های لبنیاتی علاوه بر افزایش قیمت محصول به کم فروشی هم رو آورده اند و به جای مواد لبنی مانند پنیر، بقیه ظروف را از آب نمک پر می کنند.

# سرقت _ کابل

کرمانی از پاکدشت: در روستاهای شهرستان پاکدشت موارد متعدد سرقت کابل برق صورت می گیرد. چرا اداره برق با این موارد خلاف قانون بر خورد جدی نمی کند؟

# کوهک _برج سازی

شجاعی از تهران: از ابتدا تا انتهای خیابان کوهک واقع در شهرک راه آهن تعدادی برج ساخته شده بدون این که فضای سبز و مکان ورزشی - تفریحی در نظر گرفته شده باشد و با این همه حجم جمعیت مسوولان شهرداری چگونه مجوز ساخت داده اند؟

# افزایش _ یارانه

کیانی از تهران: بعد از گرانی آب، برق، گاز و حالا بنزین همه کالاها تحت تاثیر قرار می گیرد، پس چرا هیچ اقدامی بابت افزایش یارانه نقدی به مردم صورت نمی گیرد؟